Specjalista ds E-marketingu
Marketing

Specjalista ds E-marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Dla naszego Klienta, firmy oferującej kompleksową usługę przygotowania, finansowania, realizacji oraz obsługi serwisowej inwestycji w obszarze oświetlenia LED, instalacji fotowoltaicznych oraz kogeneracji poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds e-marketingu - CRM i Marketing Automation

Lokalizacja - Sopot (biuro przy samym Monciaku), możliwa jest również praca zdalna.

Firmę tworzą specjaliści posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oświetleniowej, energetyce odnawialnej i nowych technologiach. Razem zapewniają niezbędne know-how w zakresie doboru, wdrożenia i obsługi nowoczesnych systemów oświetleniowych i fotowoltaicznych. 

Opis stanowiska

  • generowanie leadów z działań online marketingowych,
  • tworzenie kryteriów segmentacji oraz samych segmentów grup docelowych,
  • tworzenie narzędzi digital do budowania świadomości, zainteresowania i przekuwanie działań w kontakty handlowe,
  • kwalifikowanie leadów i rozwijanie CRM,
  • zarządzanie, prowadzenie i rozwijanie narzędzi marketing automation,
  • budowanie lejków marketingowych i sprzedażowych,
  • dbanie o przepływ informacji i baz danych,
  • praca z bazami danych, w tym odpowiedzialność za jakość danych oraz dokumentację procesową,
  • tworzenie kampanii lead nurturing,

Wymagania

  • minimum 2 lata pracy na jednym z systemów CRM: Pipedrive, Livespace, Freshsales, Salesforce, HubSpot CRM,
  • minimum 2 lata pracy na jednym z systemów Marketing Automation: Autopilot, ActiveCampain, SalesManago, HubSpot, GetResponce,
  • doświadczenie w implementacji nowych systemów i/lub integracji systemów,
  • projektowanie i wdrożenie kampanii CRM i/lub marketing automation,
  • znajomość MS Excel na poziomie średnim,
  • doświadczenie w przygotowywaniu scenariuszy marketingowo-sprzedażowych oraz tworzeniu spersonalizowanej komunikacji.
  • zrozumienie specyfiki klienta biznesowego i doświadczenie w generowaniu leadów B2B - będzie dodatkowym plusem,
  • umiejętność dobierania właściwych narzędzi oraz kanałów komunikacji do segmentu grup docelowych,
  • tworzenie komunikatów marketingowych, zgodnych z segmentem klientów B2B,
  • doświadczenie w tworzeniu ścieżek automatyzacji i kampanii lead nurturing,
  • znajomość angielskiego B2/C1,

Oferujemy

  • pracę w ciekawej i szybko rozwijającej się branży energii odnawialnej;
  • stabilne warunki zatrudnienia - UoP lub B2B;
  • elastyczne godziny pracy jeśli musisz wyjść do lekarza lub załatwić coś na mieście, nie mamy z tym problemu,
  • projektowy model pracy nie rozliczamy się z przepracowanych godzin, ale ze zrealizowanych projektów i zadań,
  • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • możliwość bardzo szybkiego rozwoju w nowym, szybko rosnącym projekcie i dynamicznego zwiększania zakresu odpowiedzialności i odpowiednio do tego wynagrodzenia,
  • model pracy 100% zdalnie lub hybrydowy, w trybie pracy hybrydowej pracę w samym centrum Sopotu, zaraz przy Monciaku, 100m do morza.