Chcesz spróbować swoich sił w obszarach E-Commerce lub Marketingu? Świetnie się składa - nasz zespół w Polsce potrzebuje wsparcia! Poszukujemy kogoś, kto kompleksowo poprowadzi naszą stronę internetową oraz zadba o rozwój sprzedaży online.
Krótko o nas: Tavex Group to międzynarodowy koncern finansowy, który w Europie Północnej i krajach Bałtyckich jest wiodącym dealerem inwestycyjnych metali szlachetnych - złota i srebra w postaci sztabek i monet - oraz sprzedawcą ponad 65 walut z całego świata.
Twoje obowiązki będą obejmować:
- analizowanie danych, w tym przede wszystkim źródeł konwersji, wizyt oraz zachowań użytkowników, a następnie wyciąganie wniosków i wdrażanie nowych rozwiązań;
- monitorowanie wyników sprzedaży internetowej w celu ich maksymalizacji oraz zwiększenia świadomości nowych i zadowolenia obecnych klientów;
- tworzenie i aktualizowanie grafik oraz opisów wszystkich produktów, kategorii produktów, oferowanych usług i wszelkich innych treści;
- przygotowywanie i weryfikowanie działania kampanii marketingowo-sprzedażowych prowadzonych w obrębie sklepu internetowego;
- współpracę z członkami Działu Marketingu, w szczególności w zakresie SEO, content marketingu, e-mail marketingu i social mediów;
- sprawdzanie oferty i jej aktualizację w oparciu o stany magazynowe, a także codzienne promowanie nowo powstałych treści;
- śledzenie działań konkurencji oraz trendów w branży i e-commerce, jak również poszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
Idealny kandydat powinien:
- dobrze znać obsługę platformy WordPress lub podobnych;
- dobrze znać narzędzia analityczne, takie jak Analytics;
- znać proste programy graficzne, np. Canva lub GIMP;
- znać podstawy języków HTML oraz CSS;
- mieć co najmniej średnie wykształcenie;
- posiadać zmysł estetyczny i dbać o szczegóły pracy;
- znać zasady gramatyczne, interpunkcyjne i stylistyczne w języku polskim;
- posługiwać się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym.
Mile widziane, choć nieobowiązkowe:
- doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego, firmowej strony internetowej, bloga, forum lub tym podobnych;
- znajomość zaawansowanych programów graficznych z pakietu Adobe.
Od nas otrzymasz:
- na start:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (1/1);
- miesięczne wynagrodzenie w wysokości 4 200,- PLN brutto;
-
elastyczne godziny pracy - możliwość pogodzenia pracy np. ze studiami;
- wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, w tym m.in. firmowy laptop;
- indywidualne szkolenie w zakresie znajomości produktów, usług, historii i kultury pracy firmy;
- pracę stacjonarną w (naprawdę) młodym i zgranym zespole Działu Marketingu, w biurze zlokalizowanym na Mokotowie, w pobliżu stacji metra Wilanowska.
- po odbyciu 3-miesięcznego okresu próbnego:
- opcję pracy zdalnej w częściowym wymiarze;
- indywidualny budżet szkoleniowy na rozwój na danym stanowisku;
- benefity pozapłacowe, m.in. do wyboru pakiet ubezpieczenia zdrowotnego lub pakiet sportowy MultiSport.
- w przyszłości:
- awans na indywidualne stanowisko Specjalisty ds. E-Commerce;
- możliwość awansu na stanowisko Młodszego Menedżera ds. E-Commerce;
- w przypadku wykazywania chęci rozwoju w obszarze marketingu - możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji stricte marketingowych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.