(Młodszy) Specjalista ds. SEM (SEO, PPC)
Inne

(Młodszy) Specjalista ds. SEM (SEO, PPC)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Chcesz spróbować swoich sił w obszarach E-Commerce lub Marketingu? Świetnie się składa - nasz zespół w Polsce potrzebuje wsparcia! Poszukujemy kogoś, kto zajmie się pozycjonowaniem naszej strony internetowej oraz skutecznie zadba o jej płatną reklamę.

Krótko o nas: Tavex Group to międzynarodowy koncern finansowy, który w Europie Północnej i krajach Bałtyckich jest wiodącym dealerem inwestycyjnych metali szlachetnych - złota i srebra w postaci sztabek i monet - oraz sprzedawcą ponad 65 walut z całego świata.

Twoje obowiązki będą obejmować:

  • analizowanie danych, w tym przede wszystkim źródeł wizyt użytkowników i konwersji, a następnie wyciąganie wniosków i wdrażanie nowych rozwiązań;
  • opracowywanie i odświeżanie grup słów kluczowych, a następnie monitorowanie pozycji strony internetowej na wybrane hasła;
  • działania SEO on-site, w tym m.in.:
- optymalizowanie istniejących na stronie treści, z uwzględnieniem wybranych haseł kluczowych oraz tworzenie nowych treści i podstron;
- budowanie adresów URL zgodnie z wytycznymi, dbanie o strukturę linkowania w obrębie strony oraz aktualizowanie meta-danych;
- monitorowanie i regularne optymalizowanie szybkości ładowania strony;
  • działania SEO off-site, w tym m.in.:
- przygotowywanie nowych treści i ich publikowanie w zewnętrznych serwisach (linkbuilding);
- wywoływanie i uczestnictwo w internetowych dyskusjach o marce (buzz marketing);
  • przygotowywanie i weryfikowanie działania kampanii marketingowo-sprzedażowych prowadzonych poza sklepem internetowym (Google Ads);
  • współpracę z członkami Działu Marketingu, w szczególności w zakresie e-commerce, content marketingu i social mediów;
  • śledzenie działań konkurencji oraz trendów e-commerce, jak również poszukiwanie nowych możliwości reklamowych.

Idealny kandydat powinien:

  • dobrze znać narzędzia analityczne Google, takie jak Analytics, Ads, Search Console, Trends;
  • dobrze znać obsługę platformy WordPress lub podobnych;
  • znać podstawy języków HTML oraz CSS;
  • mieć co najmniej średnie wykształcenie;
  • być kreatywny, mieć tzw. „lekkie pióro” i dbać o szczegóły pracy;
  • znać zasady gramatyczne, interpunkcyjne i stylistyczne w języku polskim;
  • posługiwać się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym.

Mile widziane, choć nieobowiązkowe:

  • znajomość dodatkowych narzędzi Google, takich jak Tag Manager, Data Studio;
  • znajomość pozostałych narzędzi analitycznych, takich jak Ahrefs, MOZ, SEMRush, Brand24;
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych (tekstowych, graficznych, wideo) przy użyciu Google Ads;
  • doświadczenie w „pozycjonowaniu” sklepu internetowego, firmowej strony internetowej, bloga, landing-page lub tym podobnych.

Od nas otrzymasz:

 - na start:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (1/1);
  • miesięczne wynagrodzenie w wysokości 4 200,- PLN brutto;
  • elastyczne godziny pracy - możliwość pogodzenia pracy np. ze studiami;
  • wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, w tym m.in. firmowy laptop;
  • indywidualne szkolenie w zakresie znajomości produktów, usług, historii i kultury pracy firmy;
  • pracę stacjonarną w (naprawdę) młodym i zgranym zespole Działu Marketingu, w biurze zlokalizowanym na Mokotowie, w pobliżu stacji metra Wilanowska.

- po odbyciu 3-miesięcznego okresu próbnego:

  • opcję pracy zdalnej w częściowym wymiarze;
  • indywidualny budżet szkoleniowy na rozwój na danym stanowisku;
  • benefity pozapłacowe, m.in. do wyboru pakiet ubezpieczenia zdrowotnego lub pakiet sportowy MultiSport.

- w przyszłości:

  • awans na indywidualne stanowisko Specjalisty ds. SEM;
  • możliwość awansu na stanowisko Młodszego Menedżera ds. E-Commerce;
  • w przypadku wykazywania chęci rozwoju w obszarze marketingu - możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji stricte marketingowych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.