Chcesz spróbować swoich sił w obszarach E-Commerce lub Marketingu? Świetnie się składa - nasz zespół w Polsce potrzebuje wsparcia! Poszukujemy kogoś, kto zajmie się pozycjonowaniem naszej strony internetowej oraz skutecznie zadba o jej płatną reklamę.
Krótko o nas: Tavex Group to międzynarodowy koncern finansowy, który w Europie Północnej i krajach Bałtyckich jest wiodącym dealerem inwestycyjnych metali szlachetnych - złota i srebra w postaci sztabek i monet - oraz sprzedawcą ponad 65 walut z całego świata.
Twoje obowiązki będą obejmować:
- analizowanie danych, w tym przede wszystkim źródeł wizyt użytkowników i konwersji, a następnie wyciąganie wniosków i wdrażanie nowych rozwiązań;
- opracowywanie i odświeżanie grup słów kluczowych, a następnie monitorowanie pozycji strony internetowej na wybrane hasła;
- działania SEO on-site, w tym m.in.:
- optymalizowanie istniejących na stronie treści, z uwzględnieniem wybranych haseł kluczowych oraz tworzenie nowych treści i podstron;
- budowanie adresów URL zgodnie z wytycznymi, dbanie o strukturę linkowania w obrębie strony oraz aktualizowanie meta-danych;
- monitorowanie i regularne optymalizowanie szybkości ładowania strony;
- działania SEO off-site, w tym m.in.:
- przygotowywanie nowych treści i ich publikowanie w zewnętrznych serwisach (linkbuilding);
- wywoływanie i uczestnictwo w internetowych dyskusjach o marce (buzz marketing);
- przygotowywanie i weryfikowanie działania kampanii marketingowo-sprzedażowych prowadzonych poza sklepem internetowym (Google Ads);
- współpracę z członkami Działu Marketingu, w szczególności w zakresie e-commerce, content marketingu i social mediów;
- śledzenie działań konkurencji oraz trendów e-commerce, jak również poszukiwanie nowych możliwości reklamowych.
Idealny kandydat powinien:
- dobrze znać narzędzia analityczne Google, takie jak Analytics, Ads, Search Console, Trends;
- dobrze znać obsługę platformy WordPress lub podobnych;
- znać podstawy języków HTML oraz CSS;
- mieć co najmniej średnie wykształcenie;
- być kreatywny, mieć tzw. „lekkie pióro” i dbać o szczegóły pracy;
- znać zasady gramatyczne, interpunkcyjne i stylistyczne w języku polskim;
- posługiwać się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym.
Mile widziane, choć nieobowiązkowe:
- znajomość dodatkowych narzędzi Google, takich jak Tag Manager, Data Studio;
- znajomość pozostałych narzędzi analitycznych, takich jak Ahrefs, MOZ, SEMRush, Brand24;
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych (tekstowych, graficznych, wideo) przy użyciu Google Ads;
- doświadczenie w „pozycjonowaniu” sklepu internetowego, firmowej strony internetowej, bloga, landing-page lub tym podobnych.
Od nas otrzymasz:
- na start:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (1/1);
- miesięczne wynagrodzenie w wysokości 4 200,- PLN brutto;
-
elastyczne godziny pracy - możliwość pogodzenia pracy np. ze studiami;
- wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, w tym m.in. firmowy laptop;
- indywidualne szkolenie w zakresie znajomości produktów, usług, historii i kultury pracy firmy;
- pracę stacjonarną w (naprawdę) młodym i zgranym zespole Działu Marketingu, w biurze zlokalizowanym na Mokotowie, w pobliżu stacji metra Wilanowska.
- po odbyciu 3-miesięcznego okresu próbnego:
- opcję pracy zdalnej w częściowym wymiarze;
- indywidualny budżet szkoleniowy na rozwój na danym stanowisku;
- benefity pozapłacowe, m.in. do wyboru pakiet ubezpieczenia zdrowotnego lub pakiet sportowy MultiSport.
- w przyszłości:
- awans na indywidualne stanowisko Specjalisty ds. SEM;
- możliwość awansu na stanowisko Młodszego Menedżera ds. E-Commerce;
- w przypadku wykazywania chęci rozwoju w obszarze marketingu - możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji stricte marketingowych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.