Analiza i interpretacja danych z Google Analytics i analityki social media;
Opracowywanie wniosków i rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych w Internecie;
Uczestnictwo w projektach dotyczących optymalizacji konwersji;
Bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych;
Tworzenie modeli i schematów na potrzeby E-marketingu;
Monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników w serwisach internetowych i social media;
Stała współpraca z zespołem E-marketingu w zakresie projektowania mierników i obszarów analizy działań internetowych;
Poszukiwane kompetencje:
Ukończone studia wyższe techniczne – mile widziani absolwenci Politechniki z ukończonym kierunkiem Automatyka i robotyka, Inżynieria zarządzania, Fizyka, Matematyka;
Jakiekolwiek doświadczenie w pracy związanej z analizami i wyciąganiem wniosków;
Poszukujemy osób które, lubią szukać rozwiązań i są pełni pomysłów, którymi chcieliby się podzielić.
Oferujemy:
umowę o pracę na pełen etat
pracę na najnowszych narzędziach analitycznych
samodzielność w zakresie kreatywnego podejścia do analiz
współpracę z ekspertami w nowoczesnym środowisku
wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy
możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, Medicover, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali)