Pracownik w Dziale Badań i Analiz
Obsługa klienta

Pracownik w Dziale Badań i Analiz

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Analiza i interpretacja danych z Google Analytics i analityki social media;
  • Opracowywanie wniosków i rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych w Internecie;
  • Uczestnictwo w projektach dotyczących optymalizacji konwersji;
  • Bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych;
  • Tworzenie modeli i schematów na potrzeby E-marketingu;
  • Monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników w serwisach internetowych i social media;
  • Stała współpraca z zespołem E-marketingu w zakresie projektowania mierników i obszarów analizy działań internetowych;

Poszukiwane kompetencje:

  • Ukończone studia wyższe techniczne – mile widziani absolwenci Politechniki z ukończonym kierunkiem Automatyka i robotyka, Inżynieria zarządzania, Fizyka, Matematyka;
  • Jakiekolwiek doświadczenie w pracy związanej z analizami i wyciąganiem wniosków;
  • Poszukujemy osób które, lubią szukać rozwiązań i są pełni pomysłów, którymi chcieliby się podzielić.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat           
  • pracę na najnowszych narzędziach analitycznych
  • samodzielność w zakresie kreatywnego podejścia do analiz
  • współpracę z ekspertami w nowoczesnym środowisku
  • wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy
  • możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, Medicover, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali)
  • dodatkowe dni wolne w roku