Performance Marketing Manager
Marketing

Performance Marketing Manager

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Performance Marketing Manager 

(SEM/e-commerce)


Dynamicznie rozwijająca się firma działająca w modelu B2C E-Commerce oferująca swoje produkty na kilkunastu rynkach Europejskich będąca liderem w branży i laureat wielu uznanych nagród. 
Poszukuje eksperta z zakresu SEM z zacięciem projekt managerskim, osoby samodzielnej z otwartą głową, lubiącej testować i poszukiwać nowych rozwiązań.

Zadania:

  • budowanie SEO we współpracy z agencjami, zarządzanie sprzedażą via Google Ads na kilku rynkach oraz monitorowanie pracy agencji (audyty, przetargi), 
  • koordynowanie pracy partnerów w zakresie generowania ruchu online i sprzedaży (inne SEM, social media, agregatory sprzedaży),
  • planowanie i realizowanie zestawu działań marketingowych w kanale online,
  • raportowanie (tygodniowo/miesięczne) efektywności prowadzonych działań wraz z propozycjami działań korygujących,
  • realizacja celów - wzrost sprzedaży, ROAS,% konwersji.

Wymagania Klienta:

  • znajomość narzędzi z ekosystemu Google-Ads Merchant Centre i Google Analitics oraz innych podstawowych narzędzi biznesowych (Excel),
  • doskonała znajomość narzędzia Google Ads - m.in 3 lata oraz doświadczenia na stanowisku specjalisty (w agencji lub u klienta),
  • szerokie doświadczenie w obszarze digital marketingu i sprzedaży e-commerce, znajomość środowiska, Prestashop będzie dodatkowym atutem,
  • rozwinięte zdolności analityczne z praktycznym przełożeniem na business,
  • duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • nastawienie na użytkownika i na jego doświadczenie z marką, stroną internetową, produktem,
  • kompetencje managerskie i projektowe- umiejętność realizowania wielu projektów równocześnie oraz odwaga w proponowaniu niestandardowych rozwiązań,
  • język angielski płynny w mowie i piśmie.

Klient oferuje:

  • pracę w dużej i dynamicznie rozwijającej się firmie działającej już na wielu rynkach, nastawionej na dalszy rozwój i ekspansję rynków zagranicznych,
  • współpracę z najlepszymi agencjami marketingowymi,
  • możliwość samorozwoju poprzez szkolenia, warsztaty i testowanie własnych pomysłów,
  • uczestnictwo w ambitnych projektach dających poczucie satysfakcji,
  • zgrany i doświadczony zespół specjalistów i ekspertów e-commerce,
  • realny wpływ na cele biznesowe organizacji,
  • realny wpływ na rozwój i efektywność zespołu e-commerce.

Numer agencji zatrudnienia: 21969