Performance Marketing Manager
(SEM/e-commerce)
Dynamicznie rozwijająca się firma działająca w modelu B2C E-Commerce oferująca swoje produkty na kilkunastu rynkach Europejskich będąca liderem w branży i laureat wielu uznanych nagród.
Poszukuje eksperta z zakresu SEM z zacięciem projekt managerskim, osoby samodzielnej z otwartą głową, lubiącej testować i poszukiwać nowych rozwiązań.
Zadania:
- budowanie SEO we współpracy z agencjami, zarządzanie sprzedażą via Google Ads na kilku rynkach oraz monitorowanie pracy agencji (audyty, przetargi),
- koordynowanie pracy partnerów w zakresie generowania ruchu online i sprzedaży (inne SEM, social media, agregatory sprzedaży),
- planowanie i realizowanie zestawu działań marketingowych w kanale online,
- raportowanie (tygodniowo/miesięczne) efektywności prowadzonych działań wraz z propozycjami działań korygujących,
- realizacja celów - wzrost sprzedaży, ROAS,% konwersji.
Wymagania Klienta:
- znajomość narzędzi z ekosystemu Google-Ads Merchant Centre i Google Analitics oraz innych podstawowych narzędzi biznesowych (Excel),
- doskonała znajomość narzędzia Google Ads - m.in 3 lata oraz doświadczenia na stanowisku specjalisty (w agencji lub u klienta),
- szerokie doświadczenie w obszarze digital marketingu i sprzedaży e-commerce, znajomość środowiska, Prestashop będzie dodatkowym atutem,
- rozwinięte zdolności analityczne z praktycznym przełożeniem na business,
- duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- nastawienie na użytkownika i na jego doświadczenie z marką, stroną internetową, produktem,
- kompetencje managerskie i projektowe- umiejętność realizowania wielu projektów równocześnie oraz odwaga w proponowaniu niestandardowych rozwiązań,
- język angielski płynny w mowie i piśmie.
Klient oferuje:
- pracę w dużej i dynamicznie rozwijającej się firmie działającej już na wielu rynkach, nastawionej na dalszy rozwój i ekspansję rynków zagranicznych,
- współpracę z najlepszymi agencjami marketingowymi,
- możliwość samorozwoju poprzez szkolenia, warsztaty i testowanie własnych pomysłów,
- uczestnictwo w ambitnych projektach dających poczucie satysfakcji,
- zgrany i doświadczony zespół specjalistów i ekspertów e-commerce,
- realny wpływ na cele biznesowe organizacji,
- realny wpływ na rozwój i efektywność zespołu e-commerce.
Numer agencji zatrudnienia: 21969