Customer Support Specialist
Obsługa klienta

Customer Support Specialist

Szczecin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Kim jesteśmy?

Jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce, którego sztandarowym produktem jest Tidio - live chat wspierany przez unikatowe rozwiązanie czatbotowe.

Kilka statystyk - co warto o nas wiedzieć:

  • Współczynnik satysfakcji z pracy eNPS z ostatniego kwartału 2019 w dziale Support wynosi 100. Oznacza to, że podczas anonimowej ankiety, w odpowiedzi na pytanie “W skali od 0 do 10, jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz Tidio swojemu znajomemu?”, nikt nie dał oceny niższej niż 9.
  • Zadowolenie z pracy idzie w parze z zadowoleniem naszych klientów z obsługi - NPS działu support w tym kwartale wynosi 72.11. Wynik Apple w 2017 roku wynosił 72.
  • Oferujemy wsparcie klienta w skali światowej. Od początku 2019 roku odpowiedzieliśmy na blisko 31.000 maili i ponad 45.000 czatów dla klientów z całego świata.

Jako Customer Support Specialist:

Będziesz stale wspierał/a naszych użytkowników poprzez czat oraz e-mail, w oparciu o zrozumienie ich potrzeb. Wszystkie rozmowy odbywają się w języku angielskim. Staniesz się częścią 10-osobowego zespołu, skoncentrowanego na budowaniu pozytywnych i zaangażowanych relacji z naszymi klientami. Klienci Tidio uwielbiają nasz produkt i mamy nadzieję, że kontakt z Tobą pozwoli im jeszcze lepiej poznać wartość, która płynie z jego użytkowania! :) Zebrane przez Ciebie opinie użytkowników na temat Tidio pomogą nam wciąż go udoskonalać i lepiej dopasowywać do potrzeb klientów.

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1 lub wyższy) i bardzo duża swoboda w posługiwaniu się tym językiem,
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, w tym mocno technicznych zagadnień,
  • Możliwość pracy zmianowej (8:00-16:00, 16:00-00:00, 00:00-8:00),
  • Chęć pracy w dynamicznym środowisku, gdzie ważna jest elastyczność działania i proaktywne nastawienie,
  • umiejętność samodzielnego myślenia - nie pracujemy na skryptach i dajemy dużą swobodę w projektowaniu własnych metod działania,
  • Dużym atutem będzie wiedza z zakresu technologii i e-commerce - chętnie porozmawiamy z kandydatami, którzy ukończyli studia lub kursy związane z branżą IT.

Jeśli ten opis brzmi jak coś, w czym doskonale się odnajdujesz - aplikuj śmiało! Co chcielibyśmy Ci zaoferować?

  • Wynagrodzenie w wysokości 5000zł - 7000zł na umowie B2B lub ekwiwalent na umowie o pracę,
  • Bardzo duże możliwości podnoszenia kwalifikacji, nie tylko dzięki pracy w szybko rozwijającym się start-upie, ale także poprzez szkolenia, kursy czy wyjazdy na konferencje (mamy też firmową biblioteczkę!),
  • Przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności,
  • Pracę w doskonałej atmosferze, w zgranym zespole, który cały czas usprawnia swoją pracę i nie boi się testowania nowych rozwiązań,
  • Prywatną opiekę medyczną i Kartę Multisport bez dodatkowych opłat,
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy,
  • Codzienny poczęstunek: wyborną kawę, świeże owoce, płatki śniadaniowe oraz urodzinowe muffiny,
  • Komfortowe, nowoczesne i pozbawione open space’ów biuro zlokalizowane w ścisłym centrum Szczecina.

Aplikujesz do nas...i co dalej?

  • Zapoznajemy się z Twoim CV - jeśli odpowiada oczekiwaniom związanym ze stanowiskiem, najdalej po kilku dniach zadzwoni do Ciebie osoba z naszego zespołu rekrutacyjnego. Rozmowa potrwa ok. 15 minut,
  • Wysyłamy Ci krótki test wstępnie weryfikujący znajomość języka angielskiego,
  • W ramach pierwszego etapu spotykasz się (wirtualnie) z dwiema osobami z naszej firmy (z obszarów Support i HR)
  • Drugi etap to część praktyczna - będziesz miał/a okazję popracować na naszych narzędziach i porozmawiać z klientami Tidio,
  • I składamy Ci propozycję pracy!

Czas pomiędzy poszczególnymi etapami to maksymalnie 7 dni - ale staramy się działać jak najszybciej :).