Kim jesteśmy?
Jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce, którego sztandarowym produktem jest Tidio - live chat wspierany przez unikatowe rozwiązania czatbotowe i mailing.
Kilka statystyk - co warto o nas wiedzieć:
- Każdego miesiąca widgety Tidio na stronach widzi 162 milionów unikalnych użytkowników, co odpowiada 2,2% wszystkich ludzi na świecie,
- W samym Kwietniu 2020, nasi klienci kontaktowali się z działem supportu 13,402 razy,
- Dziennie nowi użytkownicy Tidio tworzą ponad 1000 projektów,
- Rośniemy w tempie 130% rocznie, a nasz cel to stanie się Unicornem,
- Zatrudniamy ponad 60 osób, a jeszcze na początku tego roku było nas 40,
- Współczynnik satysfakcji eNPS w dziale wsparcia klienta wynosi 62,5. Oznacza to, że podczas anonimowej ankiety, w odpowiedzi na pytanie “W skali od 0 do 10, jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz Tidio swojemu znajomemu?”, nikt nie dał oceny niższej niż 8/10.
Jakie dokładnie zadania na Ciebie czekają?
- Będziesz całościowo odpowiedzialny(a) za dział Automatyzacji Marketingu w Customer Success; to ty wybierasz jakie następne kroki 'Customer Journey' usprawnić i jaki wpływ będzie to miało na metryki stanowiące o dalszym rozwoju firmy,
- Będziesz odpowiedzialny(a) za metryki Customer Success: Expansion MRR, Retention rate, Churn,
- Bardzo ważne są dla nas dane - jako Marketing Automation Team Lead, masz nieograniczony dostęp do nich. To one staną się podstawą do podejmowanych przez Ciebie decyzji,
- Współpraca z zespołami developerskimi i działem Growth Marketingu - pracujemy w Scrumie, a ty będziesz pełnił(a) rolę Product Owner'a działu Customer Success,
- Mając wpływ na masową komunikację z naszymi klientami, byłoby super, jeśli potrafił(a)byś tworzyć treści w różnych momentach ich "cyklu życia".
Może się okazać, że szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
👉 Masz przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy z Marketing Automation:
- Zarządzałeś(aś) lub współpracowałeś(aś) z zespołem Marketing/Growth/Product, a Twoje działania miały duży wpływ na klientów,
- Analizowałeś(aś) zachowania klientów w skali. Wiesz czym jest Aha! Moment, North Star Metric lub Leading Indicator,
- Tworzyłeś(aś) i miałeś(aś) wpływ na Customer Journey,
- Potrafisz wykorzystywać i łączyć różne kanały do aktywowania użytkowników.
- Płynnie poruszasz się po którymś z narzędzi -> HubSpot, Intercom, SALESmanago,
- Pisałeś(aś) lub miałeś(aś) wpływ na content tworzony na temat produktu,
👉 Myślisz analitycznie i jesteś w stanie wybrać najlepsze pomysły na podstawie obiektywnych danych:
- Eksperymentowałeś(aś) z różnymi rozwiązaniami, wybierając to co działa i odrzucając inne rozwiązania,
- Podchodzisz do rozwiązywania problemów w sposób iteracyjny i jesteś w stanie szybko weryfikować wszelkie koncepcje,
- Cechowałeś(aś) się innowacyjnością oraz pomysłowością w rozwiązywaniu złożonych problemów.
- Doskonale rozumiesz rynek nowych technologii i potrzeby klientów - chętnie testujesz nowe aplikacje, znasz najnowsze trendy, śledzisz innowacje w branży.
👉 Wykazujesz się przedsiębiorczością:
- Czujesz odpowiedzialność za wykonaną przez Ciebie pracę, chętnie podpiszesz się pod wszystkim, w co się angażujesz,
- Starasz się zawsze dotrzymywać terminów, a jeżeli coś idzie nie tak - aktywnie pracujesz nad tym jak rozwiązać dany problem,
- Wykazujesz się pasją i ambicją do rzeczy, w które się angażujesz,
Biegle posługujesz się językiem angielskim, szczególnie w piśmie (poziom C1 lub wyższy).
Pomożemy Ci w podnoszeniu wiedzy i kompetencji!
Product Camp (Berlin), Konferencja Zendesk Relate(Londyn) czy kurs Reforge (przełomowy program skoncentrowany na idei Growth w marketingu i produkcie) - to tylko część wydarzeń, w których wzięli niedawno udział nasi pracownicy.
Chcielibyśmy Ci zaoferować:
- Wynagrodzenie 9 000 - 14 000 zł netto + VAT w przypadku umowy B2B lub ekwiwalent na umowie o pracę,
- Bardzo duże możliwości podnoszenia kwalifikacji, nie tylko dzięki pracy w szybko rozwijającym się start-upie, ale także poprzez szkolenia, kursy czy wyjazdy na konferencje,
- Pracę w doskonałej atmosferze, w zespole, który nieustannie dzieli się wiedzą i nie boi się testowania nowych rozwiązań,
- Realny wpływ na wizję i kształt działu Customer Success oraz na rozwój całej firmy,
- Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej,
- Prywatną opiekę medyczną i Kartę Multisport bez dodatkowych opłat,
- Urodzinowe muffiny i regularne eventy integracyjne!