Marketing Automation Team Leader
Marketing

Marketing Automation Team Leader

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Kim jesteśmy?

Jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce, którego sztandarowym produktem jest Tidio - live chat wspierany przez unikatowe rozwiązania czatbotowe i mailing. 

Kilka statystyk - co warto o nas wiedzieć:

  • Każdego miesiąca widgety Tidio na stronach widzi 162 milionów unikalnych użytkowników, co odpowiada 2,2% wszystkich ludzi na świecie,
  • W samym Kwietniu 2020, nasi klienci kontaktowali się z działem supportu 13,402 razy, 
  • Dziennie nowi użytkownicy Tidio tworzą ponad 1000 projektów, 
  • Rośniemy w tempie 130% rocznie, a nasz cel to stanie się Unicornem,
  • Zatrudniamy ponad 60 osób, a jeszcze na początku tego roku było nas 40,
  • Współczynnik satysfakcji eNPS w dziale wsparcia klienta wynosi 62,5. Oznacza to, że podczas anonimowej ankiety, w odpowiedzi na pytanie “W skali od 0 do 10, jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz Tidio swojemu znajomemu?”, nikt nie dał oceny niższej niż 8/10.

Jakie dokładnie zadania na Ciebie czekają? 

  • Będziesz całościowo odpowiedzialny(a) za dział Automatyzacji Marketingu w Customer Success; to ty wybierasz jakie następne kroki 'Customer Journey' usprawnić i jaki wpływ będzie to miało na metryki stanowiące o dalszym rozwoju firmy,
  • Będziesz odpowiedzialny(a) za metryki Customer Success: Expansion MRR, Retention rate, Churn,
  • Bardzo ważne są dla nas dane - jako Marketing Automation Team Lead, masz nieograniczony dostęp do nich. To one staną się podstawą do podejmowanych przez Ciebie decyzji,
  • Współpraca z zespołami developerskimi i działem Growth Marketingu - pracujemy w Scrumie, a ty będziesz pełnił(a) rolę Product Owner'a działu Customer Success,
  • Mając wpływ na masową komunikację z naszymi klientami, byłoby super, jeśli potrafił(a)byś tworzyć treści w różnych momentach ich "cyklu życia".

Może się okazać, że szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

👉 Masz przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy z Marketing Automation:

  • Zarządzałeś(aś) lub współpracowałeś(aś) z zespołem Marketing/Growth/Product, a Twoje działania miały duży wpływ na klientów,
  • Analizowałeś(aś) zachowania klientów w skali. Wiesz czym jest Aha! Moment, North Star Metric lub Leading Indicator,
  • Tworzyłeś(aś) i miałeś(aś) wpływ na Customer Journey,
  • Potrafisz wykorzystywać i łączyć różne kanały do aktywowania użytkowników.
  • Płynnie poruszasz się po którymś z narzędzi -> HubSpot, Intercom, SALESmanago,
  • Pisałeś(aś) lub miałeś(aś) wpływ na content tworzony na temat produktu, 

👉 Myślisz analitycznie i jesteś w stanie wybrać najlepsze pomysły na podstawie obiektywnych danych:

  • Eksperymentowałeś(aś) z różnymi rozwiązaniami, wybierając to co działa i odrzucając inne rozwiązania,
  • Podchodzisz do rozwiązywania problemów w sposób iteracyjny i jesteś w stanie szybko weryfikować wszelkie koncepcje,
  • Cechowałeś(aś) się innowacyjnością oraz pomysłowością w rozwiązywaniu złożonych problemów.
  • Doskonale rozumiesz rynek nowych technologii i potrzeby klientów - chętnie testujesz nowe aplikacje, znasz najnowsze trendy, śledzisz innowacje w branży.

👉 Wykazujesz się przedsiębiorczością:

  • Czujesz odpowiedzialność za wykonaną przez Ciebie pracę, chętnie podpiszesz się pod wszystkim, w co się angażujesz,
  • Starasz się zawsze dotrzymywać terminów, a jeżeli coś idzie nie tak - aktywnie pracujesz nad tym jak rozwiązać dany problem,
  • Wykazujesz się pasją i ambicją do rzeczy, w które się angażujesz, 

Biegle posługujesz się językiem angielskim, szczególnie w piśmie (poziom C1 lub wyższy).

Pomożemy Ci w podnoszeniu wiedzy i kompetencji!

Product Camp (Berlin), Konferencja Zendesk Relate(Londyn) czy kurs Reforge (przełomowy program skoncentrowany na idei Growth w marketingu i produkcie) - to tylko część wydarzeń, w których wzięli niedawno udział nasi pracownicy.

Chcielibyśmy Ci zaoferować:

  • Wynagrodzenie 9 000 - 14 000 zł netto + VAT w przypadku umowy B2B lub ekwiwalent na umowie o pracę,
  • Bardzo duże możliwości podnoszenia kwalifikacji, nie tylko dzięki pracy w szybko rozwijającym się start-upie, ale także poprzez szkolenia, kursy czy wyjazdy na konferencje,
  • Pracę w doskonałej atmosferze, w zespole, który nieustannie dzieli się wiedzą i nie boi się testowania nowych rozwiązań,
  • Realny wpływ na wizję i kształt działu Customer Success oraz na rozwój całej firmy,
  • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • Prywatną opiekę medyczną i Kartę Multisport bez dodatkowych opłat,
  • Urodzinowe muffiny i regularne eventy integracyjne!