TimeCamp SA to firma technologiczna typu SaaS, która zajmuje się tworzeniem i rozpowszechnianiem oprogramowania TimeCamp, pozwalającego na monitorowanie czasu pracy na systemach Windows, Mac, Linux, Android, iPad i iPhone. Posiadamy 3000 klientów z całego świata, mamy zarejestrowane biura w Polsce oraz w USA. Do naszego zespołu poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem w branży IT.
Junior Customer Support Specialist
miejsce pracy: Wrocław/ zdalnie
Będziesz zajmować się:
- pomocą w konfiguracji systemu
- odpowiadaniem na pytania Klientów
- diagnozowaniem i zgłaszaniem problemów
- współpracą z pozostałymi działami w celu rozwiązywania problemów Klientów
- proaktywnym uczestnictwem w rozwijaniu usług wsparcia technicznego
- rozwojem dokumentacji technicznej
- wsparciem Klientów w formie czatów, emaili oraz okazjonalnych wideokonferencji
- dbaniem o dobry wizerunek marki oraz zadowolenie Klienta
Nasze oczekiwania:
- chęć poznania i rozwoju w branży IT
- samodzielność, cierpliwość, empatia i chęć niesienia pomocy Użytkownikom z całego świata
- podstawowa znajomość rynku SaaS
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) - warunek konieczny
- umiejętność analizowania i debugowania problemów
- komunikatywność
Mile widziane:
- status studenta oraz dyspozycyjność ok. 20-30 godzin w tygodniu
- znajomość narzędzi wykorzystywanych w pracy supportu, np. Freshdesk, LiveChat, Jira
Oferujemy:
- elastyczne godziny, w ktorych możesz wykonywać powierzone zadania oraz możliwość pracy zdalnej
- niekorporacyjną, przyjazną atmosferę
- dofinansowanie do posiłków (Smartlunch)
- dostęp do firmowej biblioteczki pełnej książek
Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Informujemy, że brak zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)) będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Informujemy, że administratorem danych jest TimeCamp S. A. z siedzibą we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36a/311 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.