➡ Do zespołu Debt Collection poszukujemy Bohatera lub Bohaterki z doświadczeniem w obszarze windykacji/windykacji polubownej, który(a) będzie odpowiedzialny(a) przede wszystkim za wspieranie klientów biznesowych w odzyskiwaniu należności.
➡ Kompleksową obsługą przydzielonych spraw inkaso na etapie polubownym, w tym weryfikacją zaległych należności oraz wyjaśnianiem zastrzeżeń i przeszkód w płatnościach,
➡ Komunikowaniem się z wierzycielami i dłużnikami w formie pisemnej i telefonicznej oraz przygotowywaniem danych do wewnętrznych rozliczeń,
➡ Rozpatrywaniem reklamacji klientów,
➡ Udzielaniem informacji w zakresie prawa transportowego i jego zastosowania w odniesieniu do konkretnych spraw klientów,
➡ Współpracą z zagranicznymi oddziałami mającą na celu wzmocnienie jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!),
➡ Analizą dokumentacji (m.in. faktur, umów transportowych),
➡ Regularną aktualizacją systemu w zakresie prowadzonych spraw.
✔ Zajmowałeś(aś) się zawodowo windykacją przedsądową,
✔ Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (wyniesione z branży windykacyjnej lub podobnej),,
💬 Znasz j. polski (C1) w mowie i w piśmie,
💬 Znasz j. rosyjski komunikatywnie w mowie i w piśmie (B2),
💬 Znasz j. angielski (B1+) w mowie i w piśmie,
✔ Cechują Cię: proaktywna postawa i samodzielność w działaniu oraz umiejętność współpracy w zespole (#OneTeam!),
✔ Lubisz i chcesz dzielić się wiedzą, a także uczyć się nowych (wierzymy, że obie strony mogą się od siebie czegoś nauczyć),
✔ Codzienna obsługa komputera oraz programów MS Office, Outlook, CRM nie jest dla Ciebie wyzwaniem 😊
Osoba niezorganizowana, która ma problem z samodzielnym podejmowaniem decyzji i obawia się trudnych, wymagających asertywności rozmów z klientami.
---
📄 Umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony 📄
💻 Pracę w systemie hybrydowym (częściowo z biura, a po okresie 2-3 miesięcy onboardingu częściowo z domu)
Work-life balance, w ramach którego zapewniamy:
Rozwój & firmowy networking poprzez:
Komfort finansowy, w zakresie którego otrzymasz:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jesteśmy TIMOCOM - firmą IT z sektora FreightTech. Jako eksperci w zakresie technologii informacyjnych i analizy danych pomagamy naszym klientom w osiąganiu ich celów logistycznych, oferując inteligentne, bezpieczne i proste rozwiązania. Nasz Marketplace łączy ze sobą ponad 53.000 sprawdzonych firm, zgłaszających codziennie do 1.000.000 międzynarodowych ofert ładunków i wolnych pojazdów.
#Smart #Safe #Simple to wspólne wartości dla ponad 690 osób z 40 krajów, które tworzą nasz zespół.
Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji.
#Do IT
Jesteśmy twórcami, inicjatorami i innowatorami. Dostrzegamy nowe możliwości i natychmiast tworzymy rozwiązania, które je wykorzystują. Patrzymy w przyszłość i zawsze kwestionujemy status quo. Jako inicjatorzy i innowatorzy wprowadzamy nasze idee w życie. Koncentracja i zwinny umysł są naszymi kluczami do sukcesu.
#Take responsibility
Podejmujemy decyzje zorientowane na cel i ponosimy za nie odpowiedzialność. Posługujemy się faktami, liczbami i datami, aby były one transparentne. Projektujemy rozwiązania – aktywnie i niezależnie. Naszym celem zawsze jest zapewnienie długoterminowego sukcesu firmy.
#Keep growing
Stajemy się coraz lepsi i lepsi – a to dlatego, że poświęcamy czas na naukę i rozwój. Otwarcie rozmawiamy o naszych błędach i dzielimy się z innymi tym, czego się na nich nauczyliśmy. Z determinacją dążymy do ambitnych celów, pozostawiając jednocześnie miejsce na krytyczną analizę własnych umiejętności i zdolności.
#Work together
Jesteśmy empatyczni i gramy zespołowo. Nasze cele są ambitne, a osiągnąć je możemy wyłącznie działając wspólnie. Ufamy i pomagamy sobie nawzajem. Nasze zróżnicowane umiejętności i doświadczenia wykorzystujemy do analizy i dyskusji o rozmaitych pomysłach, aby wypracować optymalne rezultaty.
#Stay human
Doceniamy siebie nawzajem. Jesteśmy równi, a obopólny szacunek czyni nas silnymi. Naszą wspólną pracę cechują: tolerancja, uznanie i akceptacja. Rozmawiamy ze sobą szczerze, interesujemy się tym, co mają do powiedzenia nasi współpracownicy, respektujemy różne perspektywy i opinie.
#Focus customers
Jesteśmy ekspertami w rozumieniu potrzeb naszych klientów i dostarczaniu im rozwiązań. Stawiamy czoła logistycznym wyzwaniom, pracując wspólnie i traktując naszych klientów na równi. To oni są w centrum naszej uwagi. Rozumiemy rynek i jego wymagania oraz wykorzystujemy naszą wiedzę, aby im sprostać. Dzięki temu zapewniamy lojalność klientów i utrzymujemy ich entuzjazm dla naszych produktów w dłuższej perspektywie.
Sprawdź podobne oferty pracy