TIMOCOM to firma z sektora FreightTech, dostarczająca rozwiązania IT dla dla sektora transportu, spedycji i logistyki o ugruntowanej pozycji w Europie.
Zapoznaj się dokładnie z poniższymi zadaniami, wymaganiami oraz informacją dodatkową.
Tak, jest długa, ale ważna zarówno dla Ciebie, jak i dla nas. Partnerstwo przede wszystkim!
Jako Team Coordinator zasilisz Dział Sprzedaży i będziesz odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie podległego zespołu oraz osiąganie wyników sprzedażowych. Twoja praca obejmie przede wszystkim:
- koordynowanie pracy podległego zespołu,
- obsługę nowych klientów (w tym przygotowywanie ofert, negocjacje cenowe itp.),
- budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,
- usprawnianie procesów wewnętrznych,
- dbałość o klarowną, transparentną komunikację wewnętrzną,
- wsparcie przełożonego w zadaniach operacyjnych,
- współpracę i regularną wymianę informacji z pozostałymi zespołami TIMO #OneTeam!
Jesteśmy doradcami. Dzięki zespołowi sprzedaży nasi klienci otrzymują produkt dopasowany do ich potrzeb. Nasza praca na co dzień wpływa nie tylko bezpośrednio na klienta: poziom naszej obsługi przekłada się na wizerunek marki. Abyś dobrze czuł się w naszym modelu sprzedaży i w pełni wykorzystał jego potencjał dla naszej firmy, niezbędne są:
- doświadczenie związane z prowadzeniem zespołów sprzedażowych,
-
minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży telefonicznej,
- umiejętność tworzenia pozytywnej atmosfery pracy i motywowania zespołu,
- nastawienie na wynik i wysoka motywacja wewnętrzna.
- znajomość języka polskiego - bez niego trudno będzie nawiązać relacje z zespołem,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na płynną komunikację z klientami i oddziałem w DE,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego.
Informacja dodatkowa:
- Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji.
-
ONETEAM - w naszej pracy od wielu lat stawiamy przede wszystkim na Team i pracę zespołową. Uważamy, że na dynamicznym rynku więcej zdziałamy, wspierając się wzajemnie, niż pracując w pojedynkę. Naszym zdaniem tylko w ten sposób możemy intensywnie rozwijać technologię i spoglądać w przyszłość.
-
Różnorodność - Jesteśmy firmą o międzynarodowym charakterze. Przekonaliśmy się już wielokrotnie, że różnorodność i umiejętność łączenia ludzi różnych kultur i języków są naszą siłą. Pozwalają nam spoglądać na wyzwania z różnych perspektyw i szybko znajdować najlepsze rozwiązania.
-
Szacunek - Szanujemy naszych pracowników, dlatego dbamy o jasne i uczciwe zasady współpracy.
-
Komunikacja - Przykładamy dużą wagę do szczerej komunikacji. Doceniamy uczciwość i otwartość w relacjach zawodowych. Jesteśmy fair i tego samego oczekujemy od naszych pracowników.
-
Współodpowiedzialność - Jako #ONETEAM patrzymy na działania nie tylko przez pryzmat osobistych lub zespołowych działań, ale pamiętamy o szerszej perspektywie, jaką jest cała organizacja.