Specjalista ds. komunikacji
Marketing

Specjalista ds. komunikacji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

kreatywność

skuteczna komunikacja

samodzielność

marketing

komunikatywność

odpowiedzialność

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy agencją marketingową, która specjalizuje się w obsłudze wymagających firm, głównie kancelarii prawniczych.


Zajmujemy się budowaniem strategii, tworzeniem planów marketingowych i ich kompleksową realizacją. Budujemy wizerunek i wzmacniamy zasięgi online i offline naszych klientów. Nasze projekty wielokrotnie zostały wyróżnione jako najlepsze w Polsce. Wąska specjalizacja wymusza na nas ciągłą naukę, a co za tym idzie - rozwój. Nasz zespół - specjalistów i fajnych ludzi - stopniowo się powiększa.


KOGO SZUKAMY?


Poszukujemy osoby, która będzie kreować strategie komunikacji marketingowej dla naszych klientów. Z doświadczeniem w podobnej pracy, w marketingu usług profesjonalnych lub produktów B2B. Niezbędna będzie kreatywność i otwartość na działania omnichannel. Potrafisz skutecznie kierować przekazem reklamowym, docierając do wymagającego klienta docelowego? Prawdopodobnie to Ciebie poszukujemy! 


Jeśli chcesz dołączyć do nas, musisz wiedzieć, że cenimy:


  • min. 2 lata doświadczenia (zdobyte w ciągu ostatnich 4 lat) w kreowaniu komunikacji marketingowej omnichannel firm działających B2B
  • ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne - tzw. „lekkie pióro” (komunikacja w języku polskim) 
  • łatwość w odczytywaniu i precyzyjnym określaniu potrzeb marketingowych oraz umiejętność przełożenia tego na konkretne działania 
  • wrażliwość na detale
  • rzetelność, samodzielność i profesjonalizm
  • znajomość mechanizmów marketingowych
  • swobodę w korzystaniu z narzędzi ułatwiających pracę (np. Canva, Google Suite, Creator Studio i inne)
  • nastawienie na długoterminową współpracę i rozwój


Jeszcze lepiej, jeśli masz (choć nie zniechęcaj się, jeśli nie):


  • doświadczenie w pracy w dziale marketingowym kancelarii prawnej 
  • podstawową orientację w zagadnieniach związanych z prawem 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym


CO OFERUJEMY:


  • wynagrodzenie w zależności od formy współpracy: 7 000 - 8 500 brutto (umowa o pracę) lub 7 500 - 8 500 netto + VAT (B2B) 
  • możliwość rozwoju w nowoczesnej organizacji 
  • unikatowa tematyka realizowanych projektów
  • zespół, z którym chce się twórczo działać
  • nowoczesny, niekorporacyjny model pracy
  • pracę zdalną lub w modelu hybrydowym w biurze w Poznaniu 


WIDZISZ SIEBIE W NASZYM ZESPOLE?


Uzupełnij formularz rekrutacyjny. Miło nam będzie Ciebie poznać!