return to list

🤓 Customer Success Manager (SaaS)

6 000 - 7 000 PLN brutto

🌍 tomHRM | Redutowa 39, Warszawa

🖥 https://tomhrm.com

#saas, #hrtech, #marketing

B2B, SaaS, HR Tech – tych kilka akronimów to nasza codzienna praca. Nowoczesna i zdalna.

Od 2016 rozwijamy jeden z najszybciej rozwijających się systemów HR w Polsce.  tomHRM wspiera w codziennej pracy ponad 40.000 pracowników naszych klientów.  Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Sentione, Brand24, Infermedica, GlobalWorth, x-kom. Od 2019 produkt oferujemy również globalnie.

Szukamy SaaS Customer Success Managera.

Człowieka, który jest super pomocny i łatwo się z nim dogadać, który rozumie technologię
i ma doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta z obszaru B2B. Jeśli masz doświadczenie w obszarze startupów i SaaSów to idealnie!

Chcesz z nami tworzyć przyszłość HR Tech? Wyślij CV!

Wymagania


Mile widziane


Obowiązki

Praca Customer Success Managera to przede wszystkim rozmowa z klientem – przez maila, czat i telefon. To prowadzenie spotkań i prezentacji (online), wyjaśnianie, tłumaczenie i znajdowanie rozwiązań. Czasem pytania są proste, a czasem wymagają dogłębnego poznania potrzeb biznesowych klienta. 

Chcemy, by klient był zadowolony z tomHRM i chciał go używać! 

To również wymiana doświadczeń z zespołem, zgłaszanie uwag do aplikacji, oraz monitoring tego, ile razy usłyszałeś od klienta „Wow, ale super funkcjonalność!” oraz „dzięki za szybką pomoc”. 

Oferujemy


UWAGA! Nie ma owoców w czwartek, hot dogów ani pizzy w piątek (choć szef wysyła wszystkim kurierem rogalika świętomarcińskiego). Zakładamy, że owoce umiesz kupić sam i będzie cię na to stać :-)