B2B, SaaS, HR Tech – tych kilka akronimów to nasza codzienna praca. Nowoczesna i zdalna.
Od 2016 rozwijamy jeden z najszybciej rozwijających się systemów HR w Polsce.
tomHRM wspiera w codziennej pracy ponad 40.000 pracowników naszych klientów. Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Sentione, Brand24, Infermedica, GlobalWorth, x-kom. Od 2019 produkt oferujemy również globalnie.
Szukamy SaaS Customer Success Managera.
Człowieka, który jest super pomocny i łatwo się z nim dogadać, który rozumie technologię
i ma doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta z obszaru B2B. Jeśli masz doświadczenie w obszarze startupów i SaaSów to idealnie!
Chcesz z nami tworzyć przyszłość HR Tech? Wyślij CV!
Wymagania
- Masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta biznesowego i rozumiesz jego potrzeby,
- Umiesz żonglować różnymi kanałami komunikacji i (prawie) jednocześnie obsługiwać czat, telefon i maila,
- Jesteś fanem technologii. Używasz różnych apek, nie masz problemów z ich ogarnianiem,
- Potrafisz dopasować się do różnego klienta – i tego, który podejmuje decyzję w pięć minut i tego, u którego proces decyzyjny trwa 12 lat,
- Pracowałeś już zdalnie, więc potrafisz się zorganizować i nie rozproszy cię premiera Wiedźmina 2.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy w obszarze SaaS,
- Umiejętność łączenia wiedzy z zakresu biznesu i technologii,
- Doświadczenie w pracy na KPI i rozumienie wskaźników biznesowych,
- Wiedza z obszaru HR i rozumienie jego problemów,
Obowiązki
Praca Customer Success Managera to przede wszystkim rozmowa z klientem – przez maila, czat i telefon. To prowadzenie spotkań i prezentacji (online), wyjaśnianie, tłumaczenie i znajdowanie rozwiązań. Czasem pytania są proste, a czasem wymagają dogłębnego poznania potrzeb biznesowych klienta.
Chcemy, by klient był zadowolony z tomHRM i chciał go używać!
To również wymiana doświadczeń z zespołem, zgłaszanie uwag do aplikacji, oraz monitoring tego, ile razy usłyszałeś od klienta „Wow, ale super funkcjonalność!” oraz „dzięki za szybką pomoc”.
Oferujemy
- Pracę we wcale już nie takim młodym, ale nadal obywającym się bez chodzików zespole. Zgranym, mimo tego, że nigdy się nie spotkaliśmy i mieszkamy w całej Polsce i za granicą,
- Zarządzanie data-driven (raj dla maniaków od analityki. Reszta dzięki temu wie, co robi i po co to robi),
- Wynagrodzenie 6000 – 7000 PLN umowa B2B + program prowizyjny i premiowy,
- Pracę zdalną (możesz podróżować albo cały dzień siedzieć w piżamie. Serio!),
- Samodzielność i pracę w obszarze, który należy do jednego z najbardziej przyszłościowych (jak nie wierzysz, to wrzuć w google „Why now is the time to get aboard the SaaS Sales rocket ship”)
UWAGA! Nie ma owoców w czwartek, hot dogów ani pizzy w piątek (choć szef wysyła wszystkim kurierem rogalika świętomarcińskiego). Zakładamy, że owoce umiesz kupić sam i będzie cię na to stać :-)