Customer Success Manager (SaaS)
Sprzedaż

Customer Success Manager (SaaS)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
B2B, SaaS, HRTech – tych kilka akronimów to nasza codzienna praca.

Od 2016 jeden z najszybciej rozwijających się SaaS-ów z branży HRtech w Polsce.  tomHRM wspiera w codziennej pracy ponad 40.000 pracowników naszych klientów.  Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Sentione, Brand24, Packhelp, Infermedica czy też sieć sklepów x-kom. 

Szukamy SaaS Customer Success Managera. Człowieka, który jest super pomocny i łatwo się z nim dogadać, który rozumie technologię i ma doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta z obszaru B2B. Jeśli już pracowałeś w obszarze startupów i SaaS to idealnie!

Chcesz z nami rozwijać globalną aplikację dla branży HR? Wyślij CV!

Wymagania

  • Masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta biznesowego i rozumiesz jego potrzeby,
  • Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (pisany/mówiony) - codzienna praca z klientami z zagranicy, 
  • Umiesz żonglować różnymi kanałami komunikacji i (prawie) jednocześnie obsługiwać czat, telefon i maila, 
  • Jesteś fanem technologii. Używasz różnych apek, nie masz problemów z ich ogarnianiem, 
  • Potrafisz dopasować się do różnego klienta – i tego, który podejmuje decyzję w pięć minut i tego, u którego proces decyzyjny trwa 12 lat, 
  • Pracowałeś już zdalnie, więc potrafisz się zorganizować i nie rozproszy cię premiera Wiedźmina 2. 

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w obszarze SaaS, 
  • Umiejętność łączenia wiedzy z zakresu biznesu i technologii, 
  • Doświadczenie w pracy na KPI i rozumienie wskaźników biznesowych, 
  • Wiedza z obszaru HR i rozumienie jego problemów, 

Obowiązki

Praca Customer Success Managera to przede wszystkim rozmowa z klientem – przez maila, czat. Wyjaśnianie, tłumaczenie i znajdowanie rozwiązań. Czasem pytania są proste, a czasem wymagają dogłębnego poznania potrzeb biznesowych klienta. 
Chcemy, by klient był zadowolony z tomHRM i chciał go używać! 

To również wymiana doświadczeń z zespołem, zgłaszanie uwag do aplikacji, oraz monitoring tego, ile razy usłyszałeś od klienta „Wow, ale super funkcjonalność!” oraz „dzięki za szybką pomoc”. 

Oferujemy

  • Forma: B2B, UoP
  • 20 dni płatnej przerwy,
  • Pracę zdalną,
  • Pracę we wcale już nie takim młodym, ale nadal obywającym się bez chodzików zespole. Zgranym, mimo tego, że mieszkamy w całej Polsce i za granicą, i pracujemy od zawsze w trybie full remote work, ale może to niedługo zmieni się i otworzymy biuro w Warszawie,
  • Samodzielność i pracę w obszarze, który należy do jednego z najbardziej przyszłościowych (jak nie wierzysz, to wrzuć w google „Why now is the time to get aboard the SaaS Sales rocket ship”) 

UWAGA! Nie ma owoców w czwartek, hot dogów ani pizzy w piątek (choć szef wysyła wszystkim kurierem rogalika świętomarcińskiego). Zakładamy, że owoce umiesz kupić sam i będzie cię na to stać :-)