B2B, SaaS, HRTech – tych kilka akronimów to nasza codzienna praca.
Od 2016 jeden z najszybciej rozwijających się SaaS-ów z branży HRtech w Polsce.
tomHRM wspiera w codziennej pracy ponad 40.000 pracowników naszych klientów. Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Sentione, Brand24, Packhelp, Infermedica czy też sieć sklepów x-kom.
Szukamy SaaS Customer Success Managera. Człowieka, który jest super pomocny i łatwo się z nim dogadać, który rozumie technologię i ma doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta z obszaru B2B. Jeśli już pracowałeś w obszarze startupów i SaaS to idealnie!
Chcesz z nami rozwijać globalną aplikację dla branży HR? Wyślij CV!
Wymagania
- Masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta biznesowego i rozumiesz jego potrzeby,
-
Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (pisany/mówiony) - codzienna praca z klientami z zagranicy,
- Umiesz żonglować różnymi kanałami komunikacji i (prawie) jednocześnie obsługiwać czat, telefon i maila,
- Jesteś fanem technologii. Używasz różnych apek, nie masz problemów z ich ogarnianiem,
- Potrafisz dopasować się do różnego klienta – i tego, który podejmuje decyzję w pięć minut i tego, u którego proces decyzyjny trwa 12 lat,
- Pracowałeś już zdalnie, więc potrafisz się zorganizować i nie rozproszy cię premiera Wiedźmina 2.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy w obszarze SaaS,
- Umiejętność łączenia wiedzy z zakresu biznesu i technologii,
- Doświadczenie w pracy na KPI i rozumienie wskaźników biznesowych,
- Wiedza z obszaru HR i rozumienie jego problemów,
Obowiązki
Praca Customer Success Managera to przede wszystkim rozmowa z klientem – przez maila, czat. Wyjaśnianie, tłumaczenie i znajdowanie rozwiązań. Czasem pytania są proste, a czasem wymagają dogłębnego poznania potrzeb biznesowych klienta.
Chcemy, by klient był zadowolony z tomHRM i chciał go używać!
To również wymiana doświadczeń z zespołem, zgłaszanie uwag do aplikacji, oraz monitoring tego, ile razy usłyszałeś od klienta „Wow, ale super funkcjonalność!” oraz „dzięki za szybką pomoc”.
Oferujemy
- Forma: B2B, UoP
- 20 dni płatnej przerwy,
- Pracę zdalną,
- Pracę we wcale już nie takim młodym, ale nadal obywającym się bez chodzików zespole. Zgranym, mimo tego, że mieszkamy w całej Polsce i za granicą, i pracujemy od zawsze w trybie full remote work, ale może to niedługo zmieni się i otworzymy biuro w Warszawie,
- Samodzielność i pracę w obszarze, który należy do jednego z najbardziej przyszłościowych (jak nie wierzysz, to wrzuć w google „Why now is the time to get aboard the SaaS Sales rocket ship”)
UWAGA! Nie ma owoców w czwartek, hot dogów ani pizzy w piątek (choć szef wysyła wszystkim kurierem rogalika świętomarcińskiego). Zakładamy, że owoce umiesz kupić sam i będzie cię na to stać :-)