TradeTracker to najszybciej rozwijająca się sieć reklamy efektywnościowej w Europie - wyróżniamy się transparentnym podejściem do marketingu afiliacyjnego i globalnym zasięgiem działania.
Obecnie TradeTracker działa w 24 krajach obsługując ponad 6000 kampanii 📈.
Poszukujemy Account Managera z minimalnie rocznym doświadczeniem w branży marketingu internetowego.
Co robi Account Manager w TradeTracker:
- Prowadzi kampanie z obszaru performance marketingu z wykorzystaniem wielu narzędzi i kanałów reklamy online,
- Tworzy i realizuje krótko- i długookresowe strategie performance marketingowych dla Reklamodawców,
- Poszukuje nowych możliwości publikacji, promocji i niestandardowych działań zwiększających wolumen generowanych transakcji online na stronach Reklamodawców,
- Buduje relacje - utrzymywanie regularnych kontaktów z Reklamodawcami i Wydawcami zarejestrowanymi w sieci TradeTracker to główne zadanie Account Managera,
- Analizuje i optymalizuje wyniki aktywnych kampanii,
- Pracuje z międzynarodowymi oddziałami oraz ściśle z lokalnym działem sprzedaży.
Idealny Account Manager:
- Masz już minimalnie roczne doświadczenie w online marketingu lub ecommerce,
- Znasz dobrze branżę internetową, a socialmedia nie są Tobie obce,
- Posiadasz umiejętności komunikacyjne i jesteś osobą otwartą na nowe relacje,
- Mówisz płynnie po angielsku i po polsku, a netykieta jest Twoją mocną stroną,
- Masz chęci do pracy w młodym i międzynarodowym zespole,
- Excel jest dla Ciebie ważny, a nawet bardzo ważny,
- Masz serce do planowania i trochę chęci zdobywania nowej wiedzy.
Co oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w fajnym zespole,
- Sporo tajemnej wiedzy afiliacyjnej zdobytej w przyjemnej atmosferze,
- Częściową pracę zdalną,
- Dużą samodzielność w realizacji własnych pomysłów,
- Kawę, herbatę, cydr, jedzonko i inne tego typu dodatki,
- Potrenujesz na siłowni odbijając się Mutisportem, a o Twoje dobre zdrowie i samopoczucie zadba Medicover,
- Zdrową atmosferę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Powodzenia!