Specjalista ds. obsługi klienta
Sprzedaż

Specjalista ds. obsługi klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Ekipa Traffic Trends codziennie w pocie czoła zmaga się z przeciwnościami internetu, by nasi Klienci mogli cieszyć się spokojnym snem i super wynikami! Jeśli więc masz sporo chęci i siły, by razem z nami poskramiać Roboty Google, ADSowe algorytmy i zasięgi Facebooka - z przyjemnością uzbroimy Cię w najlepsze narzędzia! Zasil szeregi Działu Handlowego, pokaż nam jaki jest Twój sposób na owocną współpracę z Klientem! 

Jakie są nasze oczekiwania?

  • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb biznesowych klientów,
  • łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych z nimi,
  • umiejętność odnajdywania się w zespole i gra do wspólnej bramki,
  • umiejętność równoważenia stanowiska proklienckiego z celem biznesowym agencji,
  • umiejętności negocjacyjne i asertywność.

Mile widziana:

  • znajomość zagadnień związanych z marketingiem internetowym i branżą e-commerce oraz narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Senuto, GSC)

Jakie będą Twoje zadania?

  • bieżący kontakt posprzedażowy z podległym portfolio klientów w charakterze mailowym, telefonicznym/wideo i bezpośrednim,
  • inicjowanie kontaktu z klientami w celu poszerzenia zakresu działań marketingu internetowego oraz odpowiadanie na bieżące ich potrzeby,
  • analiza realizowanych działań i wyciąganie na ich podstawie wniosków (określenie dalszego planu marketingowego).
  • współtworzenie oraz koordynacja realizacji strategii e-commerce,
  • angażowanie się w maksymalny sposób w realizację celów rozwojowych agencji,

Co oferujemy?

  • możliwość pracy w wiodącej agencji marketingu internetowego, będącej partnerem Google, Facebook i Allegro,
  • współtworzenie sukcesu wielu sklepów i stron internetowych,
  • zdobywanie nowych umiejętności za sprawą szkoleń,
  • swoboda organizacji pracy własnej dzięki łączeniu trybu zdalnego i stacjonarnego,
  • wsparcie merytoryczne zespołów technicznych,
  • kompletne stanowisko pracy home office (laptop i akcesoria, telefon); hybrydowe wynagrodzenie (podstawa + premia), elastyczne rozpoczęcie dnia pracy.

Zainteresowana? Zainteresowany?