– budowa wizerunku eksperckiego firmy, ale też swojej jako eksperta lub ewangelisty;
Projektowanie i prowadzenie kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych B2B w kanałach on-line i social media;
Optymalizacja kampanii płatnych typu PPC;
Wykorzystanie najnowszych trendów marketingowych w celu maksymalizacji rezultatów obecności firmy w Internecie – inbound marketing;
Tworzenie landing pages, artykułów, materiałów marketingowych zgodnych z wytycznymi SEO;
Budowanie wizerunku marki na kanałach social media (FB, LI, YT);
Wymagania:
Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – w agencji interaktywnej lub w obszarze IT/nowoczesnych technologii;
Doświadczenie w projektowaniu kampanii sprzedażowych B2B na rynek polski i zagraniczny;
Znajomość języka angielskiego min. B2;
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych (Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, YouTube);
Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami, branżą IT i jej najnowszych trendów;
Umiejętność analizowania prowadzonych działań;
Podstawowa znajomość zasad UX;
Podstawowe doświadczenie w przeprowadzaniu testów A/B;
MILE WIDZIANE:
Znajomość obszaru PLM, systemów CRM i ERP;
Oferujemy:
Szkolenie z obszaru PLM;
Praca od poniedziałku do piątku;
Elastyczne formy zatrudnienia i godziny pracy - UoP lub B2B;
Pracę przy innowacyjnych projektach z wykorzystaniem nowoczesnych technologii;
Bezpośredni wpływ na kształtowanie wizerunku Spółki TTPSC na rynku;
Wpływ na strategię marketingową w obszarze PLM oraz dla klientów B2B;
Możliwość rozwoju kompetencji w szerokim zakresie;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Stabilność zatrudnienia i przyjazną atmosferę pracy;
Super benefity m.in. spotkania integracyjne, konkursy wewnątrzfirmowe, ZFŚS, owocowe wtorki, słodkie czwartki, prywatną opiekę medyczną, czy dofinansowanie do zakupu auta;