Specjalista ds. e-marketingu – branża IT
Marketing

Specjalista ds. e-marketingu – branża IT

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU – BRANŻA IT

Miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej dla naszych produktów i usług, szczególnie dla obszaru https://ttpsc.com/pl/product-lifecycle-management/
  • – budowa wizerunku eksperckiego firmy, ale też swojej jako eksperta lub ewangelisty;
  • Projektowanie i prowadzenie kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych B2B w kanałach on-line i social media;
  • Optymalizacja kampanii płatnych typu PPC;
  • Wykorzystanie najnowszych trendów marketingowych w celu maksymalizacji rezultatów obecności firmy w Internecie – inbound marketing;
  • Tworzenie landing pages, artykułów, materiałów marketingowych zgodnych z wytycznymi SEO;
  • Budowanie wizerunku marki na kanałach social media (FB, LI, YT);

Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – w agencji interaktywnej lub w obszarze IT/nowoczesnych technologii;
  • Doświadczenie w projektowaniu kampanii sprzedażowych B2B na rynek polski i zagraniczny;
  • Znajomość języka angielskiego min. B2;
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych (Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, YouTube);
  • Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami, branżą IT i jej najnowszych trendów;
  • Umiejętność analizowania prowadzonych działań;
  • Podstawowa znajomość zasad UX;
  • Podstawowe doświadczenie w przeprowadzaniu testów A/B;

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość obszaru PLM, systemów CRM i ERP;

Oferujemy:

  • Szkolenie z obszaru PLM;
  • Praca od poniedziałku do piątku;
  • Elastyczne formy zatrudnienia i godziny pracy - UoP lub B2B;
  • Pracę przy innowacyjnych projektach z wykorzystaniem nowoczesnych technologii;
  • Bezpośredni wpływ na kształtowanie wizerunku Spółki TTPSC na rynku;
  • Wpływ na strategię marketingową w obszarze PLM oraz dla klientów B2B;
  • Możliwość rozwoju kompetencji w szerokim zakresie;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Stabilność zatrudnienia i przyjazną atmosferę pracy;
  • Super benefity m.in. spotkania integracyjne, konkursy wewnątrzfirmowe, ZFŚS, owocowe wtorki, słodkie czwartki, prywatną opiekę medyczną, czy dofinansowanie do zakupu auta;