Transparent Data to zwinna i szybka firma technologiczna. Dzięki nowoczesnemu myśleniu i szybkim procesom, postrzegani jesteśmy jako ekspert w dziedzinie projektowania i wdrażania efektywnych narzędzi wspierających analizę informacji.
Lubisz szukać źródła problemów? Nie odpuszczasz dopóki nie znajdziesz satysfakcjonującego rozwiązania? Praca z klientami daje ci energię do działania?
Dołącz do nas!
Obecnie szukamy: Helpdesk IT/ Customer Support Specialist
Miejsce pracy Poznań
Twoje zadania:
- kontaktowanie się z klientami biznesowymi via email (80%) i telefon (20%)
- przyjmowanie zgłoszeń incydentów, ich analiza i proponowanie rozwiązań
- współpracowanie z zespołem programistów i PM’ami
- stała praca na narzędziach takich jak Jira, GSuite, Slack
Zapraszamy do aplikowania, jeżeli:
- masz pierwsze doświadczenia w branży IT lub jesteś absolwentem studiów informatycznych
- lubisz pracę z klientem
- masz wysokie zdolności analityczne, potrafisz zdiagnozować problem, wdrożyć adekwatne rozwiązania
- znasz angielski na poziomie min. B2 (pracujemy też z klientami zagranicznymi)
- potrafisz zorganizować swoją pracę
- chcesz rozwijać się w kierunku Junior Project Managera
Dodatkowym atutem na tym stanowisku jest:
- doświadczenie na stanowisku specjalisty helpdesk, customer supportu itp.
- umiejętność pisania prostych zapytań mySQL (możemy Ciebie też tego nauczyć :))
W zamian oferujemy:
- wynagrodzenie na poziomie 4400 – 5500 plus VAT na B2B (lub ekwiwalent na UoP, lub inna forma współpracy)
- wynagrodzenie za czas przerwy w świadczeniu usług
- pracę w zespole, od którego można się wiele nauczyć, luźną atmosferę pracy
- elastyczne godziny pracy (core hours 10-15)
- prywatną opiekę medyczną, możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty Multisport, wyjścia integracyjne
- biuro w centrum Poznania