Team Leader Customer Success
U nas zajmiesz się:
- poprawą wskaźników takich jak revenue churn, onboarding and product usage KPIs
- zarządzaniem małym zespołem obsługi klienta (3 osoby). W ramach tego będziesz odpowiedzialny/a za proaktywne zwiększenie użycia zakupionych produktów, a także reaktywną obsługę klienta)
- wyznaczaniem standardów pracy
- monitorowaniem i optymalizacja procesów
- będziesz główną osoba kontaktową dla zarządzających Obsługą Klienta w naszej centrali
Spotkamy się jeśli:
- potrafisz prowadzić zespół osiągający sukcesy (minimum 3 lata doświadczenia w pracy nad wskaźnikami churn, usage of the product
- mówisz płynnie w j. angielskim (20 % twojej pracy będzie w j. angielskim)
- wyniki są dla ciebie na pierwszym miejscu
- masz doświadczenie w tworzeniu i ulepszaniu procesów
- jesteś optymistyczny i lubisz nowe technologie
Czeka na Ciebie:
- umowa o pracę i 28 dni urlopu wypoczynkowego
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe i prowizyjne
- owoce do biura i karta Fit Profit
- wyjazdy do Kolonii na szkolenia i imprezy integracyjne
- biuro w centrum Warszawy, a w nim fajny zespół