Team Leader Customer Success Manager
Sprzedaż

Team Leader Customer Success Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Team Leader Customer Success
 
U nas zajmiesz się:

  • poprawą wskaźników takich jak revenue churn, onboarding and product usage KPIs 
  • zarządzaniem małym zespołem obsługi klienta (3 osoby). W ramach tego będziesz odpowiedzialny/a za proaktywne  zwiększenie użycia zakupionych produktów, a także reaktywną obsługę klienta)
  • wyznaczaniem standardów pracy
  • monitorowaniem i optymalizacja procesów 
  • będziesz główną osoba kontaktową dla zarządzających Obsługą Klienta w naszej centrali 
 
 
Spotkamy się jeśli:

  • potrafisz prowadzić zespół osiągający sukcesy (minimum 3 lata doświadczenia w pracy nad wskaźnikami churn, usage of the product 
  • mówisz płynnie w j. angielskim (20 % twojej pracy będzie w j. angielskim)  
  • wyniki są dla ciebie na pierwszym miejscu 
  • masz doświadczenie w tworzeniu i ulepszaniu procesów 
  • jesteś optymistyczny i lubisz nowe technologie
 
Czeka na Ciebie:

  • umowa o pracę i 28 dni urlopu wypoczynkowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe i prowizyjne 
  • owoce do biura i karta Fit Profit
  • wyjazdy do Kolonii na szkolenia i imprezy integracyjne
  • biuro w centrum Warszawy, a w nim fajny zespół