Manager Działu Obsługi Klienta B2C
Obsługa klienta

Manager Działu Obsługi Klienta B2C

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Tutlo to innowacyjna i jedyna w tej części Europy platforma do nauki języka angielskiego na żądanie.

Mamy już ponad 8000 aktywnych użytkowników, korzystających z 30 różnych kursów, prowadzonych przez ponad 300 native speakerów i ponad 100 lektorów polskojęzycznych.

Ty również możesz wziąć aktywny udział w tworzeniu przyszłości Tutlo jako:

Manager Działu Obsługi Klienta Indywidualnego (Customer Success)

Czym będziesz się zajmować:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i odpowiadanie na ich potrzeby zgodnie z przyjętymi w Spółce standardami
  • Sprawne zarządzanie pracą Działu Obsługi Klienta (6 osób)
  • Koordynacja i usprawnienie procesów związanych z obsługą kontaktów przychodzących (telefon, maile, CallPage, Chat, Messenger)
  • Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników
  • Wsparcie rozwoju kompetencji podległych pracowników
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych na poziomie wyznaczonych wskaźników
  • Przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy zespołu
  • Kontrola nad procesami reklamacyjnymi
  • Kontrola comiesięcznych rozliczeń działu

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem telefonicznej obsługi klienta przez min. 3 lata (warunek konieczny)
  • Ukierunkowanie na potrzeby klientów
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i nastawienie na realizację celów
  • Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników
  • Dobra organizacja, samodzielność i skuteczność w działaniu – w szczególności zdolność do równoległego prowadzenia kilku projektów
  • Umiejętności analityczne – analizowanie informacji i formułowanie właściwych wniosków
  • Bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i samodzielność
  • Energia i pozytywne nastawienie

Korzyści z pracy w Tutlo:

  • Praca w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Stabilna współpraca
  • Możliwość nauki j. angielskiego na platformie tutlo.pl
  • Program motywacyjny z atrakcyjnymi nagrodami
  • Częste imprezy integracyjne
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej na dogodnych warunkach
  • Narzędzia niezbędne do pracy - telefon, laptop, oprogramowanie