Tutlo to innowacyjna i jedyna w tej części Europy platforma do nauki języka angielskiego na żądanie.
Mamy już ponad 8000 aktywnych użytkowników, korzystających z 30
różnych kursów, prowadzonych przez ponad 300 native speakerów i ponad
100 lektorów polskojęzycznych.
Ty również możesz wziąć aktywny udział w tworzeniu przyszłości Tutlo jako
Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 zł
Twoje zadania:
- Wsparcie techniczne klientów
- Rejestracja zgłoszeń w CRM
- Udzielanie odpowiedzi na pytania i problemy klientów
- Rozwiązywanie problemów klientów zgodnie z procedurami
- Dbanie o terminową i profesjonalną obsługę klienta
Twoje kompetencje:
- Jesteś dyspozycyjny/a od poniedziałku do piątku
- Świetnie rozwiązujesz problemy techniczne i słowa VPN lub TeamViewer nie są Ci obce :)
- Posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w Dziale Obsługi Klienta
- Jesteś osobą komunikatywną, a praca z ludźmi to dla Ciebie przyjemność :)
- Potrafisz uważnie słuchać i dobrze sobie radzisz z rozwiązywaniem problemów
- Posiadasz optymistyczne podejście do świata i ludzi
- Cechuje Cię dokładność, zaangażowanie i terminowość
Brzmi jak Ty? To śmiało wyślij nam swoje CV i zostań Tutlakiem!
Na to możesz u nas liczyć:
- Biuro w centrum Warszawy
- Profesjonalne szkolenie wprowadzające
- Stabilna współpraca
- Wynagrodzenie stałe + premia, na której wysokość masz realny wpływ
- Międzynarodowe środowisko i projekt o globalnym potencjale rozwoju
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pakiet prywatnej opieki medycznej na dogodnych warunkach
- Możliwość bezpłatnej nauki j.angielskiego na platformie tutlo.pl
- Kreatywny, młody i przyjazny zespół
- Niezbędne narzędzia - telefon, laptop, oprogramowanie