Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Tutlo to innowacyjna i jedyna w tej części Europy platforma do nauki języka angielskiego na żądanie.
 
Mamy już ponad 8000 aktywnych użytkowników, korzystających z 30
różnych kursów, prowadzonych przez ponad 300 native speakerów i ponad
100 lektorów polskojęzycznych.
 
Ty również możesz wziąć aktywny udział w tworzeniu przyszłości Tutlo jako
Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 zł
 
Twoje zadania:

  • Wsparcie techniczne klientów 
  • Rejestracja zgłoszeń w CRM
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania i problemy klientów 
  • Rozwiązywanie problemów klientów zgodnie z procedurami
  • Dbanie o terminową i profesjonalną obsługę klienta

Twoje kompetencje:

  • Jesteś dyspozycyjny/a od poniedziałku do piątku
  • Świetnie rozwiązujesz problemy techniczne i słowa VPN lub TeamViewer nie są Ci obce :) 
  • Posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w Dziale Obsługi Klienta 
  • Jesteś osobą komunikatywną, a praca z ludźmi to dla Ciebie przyjemność :)
  • Potrafisz uważnie słuchać i dobrze sobie radzisz z rozwiązywaniem problemów
  • Posiadasz optymistyczne podejście do świata i ludzi
  • Cechuje Cię dokładność, zaangażowanie i terminowość

Brzmi jak Ty? To śmiało wyślij nam swoje CV i zostań Tutlakiem!
Na to możesz u nas liczyć:

  • Biuro w centrum Warszawy
  • Profesjonalne szkolenie wprowadzające
  • Stabilna współpraca
  • Wynagrodzenie stałe + premia, na której wysokość masz realny wpływ
  • Międzynarodowe środowisko i projekt o globalnym potencjale rozwoju
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej na dogodnych warunkach
  • Możliwość bezpłatnej nauki j.angielskiego na platformie tutlo.pl
  • Kreatywny, młody i przyjazny zespół
  • Niezbędne narzędzia - telefon, laptop, oprogramowanie