Jako Content and Digital Marketing Manager będziesz odpowiedzialny/na za:
Content:
- Współtworzenie strategii content marketingu oraz lejka treści.
- Koordynację publikacji treści w kanałach web, social networks, events.
- Dbanie o pełną analitykę i testowanie efektywności lejka treści.
- Pisanie scenariuszy do eksperckich treści i promocyjnych kampanii.
- Redagowanie newslettera, materiałów i prezentacji firmowych.
- Opiniowanie i redagowanie tekstów marketingowych promujących usługi.
- Zarządzanie interesariuszami, partnerami i dostawcami treści.
Digital:
- Współtworzenie strategii digital - SEM, SEO, Social, Community.
- Kształtowanie komunikacji i zarządzanie zasięgiem kanałów dotarcia.
- Kształtowanie rozwoju portali eksperckich oraz wewnętrznych narzędzi.
- Dbanie o pełną analitykę portali w tym: testy A/B, UX, customer journey.
- Growth hacking dotarcia do wyznaczonych segmentów klientów.
- Wyciąganie wniosków z metryk, trendów i rozliczanie efektów kampanii.
- Rozwijanie procesu marketing and sales automation.
Wymagania:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Potrafisz skutecznie przewodzić zespołowi ekspertów dziedzinowych,
ale lubisz też zakasać rękawy i pobrudzić sobie ręce.
- Wyróżnia Cię umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia angażujących treści, jak również wysoka empatia.
- Umiesz określać segmenty klientów, mierzyć i testować sposoby dotarcia.
- Dobra znajomość obszarów: Copywriting, SEO, SEM, Social Selling.
- Dobra znajomość narzędzi: WordPress, Buffer, OptinMonster, MailChimp, Hotjar, Trello, Canva, Yoast, Ahrefs, Buzzsumo, SEMRush.
- Dobra znajomość pakietów Google: G Suite, Marketing Platform.
- Biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego (w mowie i piśmie).
- Mile widziana znajomość branży szkoleń i doradztwa (zarządzanie, IT).
Oferujemy:
- Praca w dzielnicy Praga Południe, tuż obok Ronda Wiatraczna.
- Umowa kontraktowa B2B, widełki 5000-7000 PLN netto + VAT,
- elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej,
laptop i telefon służbowy.
- Przyjazną atmosferę współpracy w organizacji o kulturze startupu.
- Dostęp do platformy elearningowej, ebooków, wyjazdy na konferencje
i udział w warsztatach.
Kontekst organizacji:
Wspieramy rozwój organizacji w budowaniu kultury dostarczania zachwycających produktów i upełnomocnienia współpracowników. Skupiamy się na trzech obszarach kompetencji:
Ludzie – Zarządzanie organizacją jako siecią społeczną; Wprowadzanie zmiany która się zakorzeni; Cele strategiczne i delegowanie upełnomocnienia; Rozwijanie zespołów i wewnętrzna motywacja; Przywództwo, komunikacja, self-management.
Biznes – Projektowanie innowacyjnych produktów i usług; Modele biznesowe
i przedsiębiorczość; Rozwój produktów oraz zarządzanie projektami; Agile i Lean poza IT; Łączenie Agile oraz Lean na dużą skalę.
Technologia – Wzorce i praktyki inżynierskie; Architektura systemów
oraz aplikacji; Automatyzacja testów; Wprowadzanie kultury DevOps, CI/CD; Technology Leadership and Entrepreneurship.
Grupa docelowa: To głównie branża IT oraz organizacje stawiające na innowacje w sposobie zarządzania organizacją, produktami/usługami i technologiczne.
Szkolenia i doradztwo z zarządzania dla: IT manager, HR manager, Line manager, Project Manager, Product Manager, Product Owner, Lider zespołu, Scrum Master.
Szkolenia i doradztwo techniczne dla: IT manager, Line manager, Lider zespołu, Członek zespołu (programista, tester, analityk, bazodanowiec, itp.).