Content and Digital Marketing Manager
Marketing

Content and Digital Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Jako Content and Digital Marketing Manager będziesz odpowiedzialny/na za:

Content:

  • Współtworzenie strategii content marketingu oraz lejka treści.
  • Koordynację publikacji treści w kanałach web, social networks, events.
  • Dbanie o pełną analitykę i testowanie efektywności lejka treści.
  • Pisanie scenariuszy do eksperckich treści i promocyjnych kampanii.
  • Redagowanie newslettera, materiałów i prezentacji firmowych.
  • Opiniowanie i redagowanie tekstów marketingowych promujących usługi.
  • Zarządzanie interesariuszami, partnerami i dostawcami treści.

Digital:

  • Współtworzenie strategii digital - SEM, SEO, Social, Community.
  • Kształtowanie komunikacji i zarządzanie zasięgiem kanałów dotarcia.
  • Kształtowanie rozwoju portali eksperckich oraz wewnętrznych narzędzi.
  • Dbanie o pełną analitykę portali w tym: testy A/B, UX, customer journey.
  • Growth hacking dotarcia do wyznaczonych segmentów klientów.
  • Wyciąganie wniosków z metryk, trendów i rozliczanie efektów kampanii.
  • Rozwijanie procesu marketing and sales automation.

Wymagania:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Potrafisz skutecznie przewodzić zespołowi ekspertów dziedzinowych,
    ale lubisz też zakasać rękawy i pobrudzić sobie ręce.
  • Wyróżnia Cię umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia angażujących treści, jak również wysoka empatia.
  • Umiesz określać segmenty klientów, mierzyć i testować sposoby dotarcia.
  • Dobra znajomość obszarów: Copywriting, SEO, SEM, Social Selling.
  • Dobra znajomość narzędzi: WordPress, Buffer, OptinMonster, MailChimp, Hotjar, Trello, Canva, Yoast, Ahrefs, Buzzsumo, SEMRush.
  • Dobra znajomość pakietów Google: G Suite, Marketing Platform.
  • Biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego (w mowie i piśmie).
  • Mile widziana znajomość branży szkoleń i doradztwa (zarządzanie, IT).

Oferujemy:

  • Praca w dzielnicy Praga Południe, tuż obok Ronda Wiatraczna.
  • Umowa kontraktowa B2B, widełki 5000-7000 PLN netto + VAT,
  • elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej,
    laptop i telefon służbowy.
  • Przyjazną atmosferę współpracy w organizacji o kulturze startupu.
  • Dostęp do platformy elearningowej, ebooków, wyjazdy na konferencje
    i udział w warsztatach.

Kontekst organizacji:

Wspieramy rozwój organizacji w budowaniu kultury dostarczania zachwycających produktów i upełnomocnienia współpracowników. Skupiamy się na trzech obszarach kompetencji:

Ludzie – Zarządzanie organizacją jako siecią społeczną; Wprowadzanie zmiany która się zakorzeni; Cele strategiczne i delegowanie upełnomocnienia; Rozwijanie zespołów i wewnętrzna motywacja; Przywództwo, komunikacja, self-management.

Biznes – Projektowanie innowacyjnych produktów i usług; Modele biznesowe
i przedsiębiorczość; Rozwój produktów oraz zarządzanie projektami; Agile i Lean poza IT; Łączenie Agile oraz Lean na dużą skalę.

Technologia – Wzorce i praktyki inżynierskie; Architektura systemów
oraz aplikacji; Automatyzacja testów; Wprowadzanie kultury DevOps, CI/CD; Technology Leadership and Entrepreneurship.

Grupa docelowa: To głównie branża IT oraz organizacje stawiające na innowacje w sposobie zarządzania organizacją, produktami/usługami i technologiczne.

Szkolenia i doradztwo z zarządzania dla: IT manager, HR manager, Line manager, Project Manager, Product Manager, Product Owner, Lider zespołu, Scrum Master.

Szkolenia i doradztwo techniczne dla: IT manager, Line manager, Lider zespołu, Członek zespołu (programista, tester, analityk, bazodanowiec, itp.).