Social Media Moderator
Marketing

Social Media Moderator

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Vasco Electronics

Vasco Electronics

W Vasco od 2008 roku zajmujemy się łamaniem barier językowych. Produkujemy oraz sprzedajemy elektroniczne tłumacze. Jesteśmy polską firmą, która wywodzi się z Krakowa, ale od lat działamy na rynku międzynarodowym.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Vasco Electronics jest światowym liderem zajmującym się produkcją i dystrybucją materiałów i urządzeń związanych z tłumaczeniami elektronicznymi oraz innych produktów opartych na nowych technologiach pod marką VASCO w tym oprogramowania. Produkty Vasco Electronics sprzedawane są na całym świecie poprzez sieć filii i spółek w UE, USA i Chinach. 

Stanowisko: Social Media Moderator

Opis stanowiska:

  • wykonywanie zadań marketingowych zgodnie ze strategią marketingową firmy,
  • nadzorowanie kanałów Social Media marki i moderacja kontaktu ze społecznością marki,
  • ustawianie kalendarza publikacji w mediach społecznościowych przez platformę Hootsuite,
  • tworzenie i koordynacja treści na Pinterest, Quora, Reddit, 
  • ścisła współpraca z zespołem marketingowym i sprzedażowym,
  • dbanie o wizerunek firmy i marki Vasco Electronics.

Szczegółowe obszary:

  • SOCIAL MEDIA - przygotowywanie treści marketingowych, planowanie harmonogramu oraz prowadzenie kanałów social media firmy - Facebook, Instagram i LinkedIn,
  • ścisła współpraca z wewnętrznym, międzynarodowym teamem country managerów, copywriterów, freelancerów i grafików w celu uzyskania odpowiednich treści,
  • monitorowanie działań konkurencji, 
  • wsparcie Social Media Managera, 
  • KAMPANIE MARKETINGOWE 360 - wspieranie zespołu marketingowego oraz country managerów w tworzeniu i prowadzeniu kampanii mających na celu zwiększenie sprzedaży na poszczególnych rynkach. 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe związane z marketingiem, socjologią lub zarządzaniem,
  • doświadczenie w dziale marketingu, 
  • znajomość narzędzi marketingowych z naciskiem na e-commerce,
  • znajomość obszarów marketingowych takich jak: social media, video marketing copywriting, 
  • kreatywność oraz chęć nieustannego rozwoju, 
  • samodzielność i odpowiedzialność, 
  • wysoko rozwinięte umiejętności współpracy i komunikacji, 
  • biegła znajomość j. angielskiego, na poziomie C1. 

Co oferujemy?

  • atrakcyjne wynagrodzenie, 
  • elastyczne godziny pracy, 
  • praca w międzynarodowym środowisku i szybko rozwijającej się firmie,
  • współpraca z doświadczonymi specjalistami, 
  • elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania, 
  • praca w SCRUM, 
  • zadania niezbędne do pracy, 
  • swobodna atmosfera pracy
  • możliwość pracy zdalnej

Zainteresowany? Dołącz do nas!