Specjalista ds. Digital Marketingu (SEM)
Inne

Specjalista ds. Digital Marketingu (SEM)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Vasco Electronics

Vasco Electronics

W Vasco od 2008 roku zajmujemy się łamaniem barier językowych. Produkujemy oraz sprzedajemy elektroniczne tłumacze. Jesteśmy polską firmą, która wywodzi się z Krakowa, ale od lat działamy na rynku międzynarodowym.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Vasco Electronics jest światowym liderem zajmującym się produkcją i dystrybucją materiałów i urządzeń związanych z tłumaczeniami elektronicznymi oraz innych produktów opartych na nowych technologiach pod marką VASCO w tym oprogramowania. Produkty Vasco Electronics sprzedawane są na całym świecie poprzez sieć filii i spółek w UE, USA i Chinach. 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Specjalisty ds. Digital Marketingu (SEM/PPC/Google Ads), który będzie będzie prowadził i zarządzał kampaniami online firmy. Jeżeli jesteś osobą, która ma doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii, lubi nowe wyzwania, ma dużo energii i chęci do pracy, posługuje się biegle językiem angielskim i chce pracować w międzynarodowym środowisku to może to być praca właśnie dla Ciebie!

Główne zadania:

  • samodzielne prowadzenie, ustawianie, optymalizacja zaawansowanych kampanii online nastawionych na efekt - sprzedaż, leady, traffic, głównie w Google Ads (Google Search, Google Display Network, Google Merchant Center) na 15 rynkach,
  • prowadzenie i wyszukiwanie odpowiednich list keywordsów, zarządzanie nimi i ich optymalizacja,
  • współpraca z analitykiem w celu wyciągania wniosków z kampanii oraz przygotowywanie rekomendacji i optymalizacji,
  • współpraca z działem graficznym i copywriterami w celu uzyskania odpowiedniego contentu,
  • wyszukiwanie i stosowanie nowych rozwiązań, testów i najlepszych marketingowych praktyk w celu rozwoju kampanii,
  • przeprowadzanie audytów kont,
  • monitorowanie działań konkurencji.

Nasze oczekiwania:

  • 5 lat doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku,
  • umiejętność samodzielnego ustawiania, prowadzenia i bieżącej optymalizacji kampanii w Google Ads,
  • zaawansowana znajomość i doświadczenie z Google Ads, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Data Studio,
  • doświadczenie i praktyczna wiedza na temat SEO, SEM, PPC,
  • znajomość rynku e-commerce,
  • znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, HotJar,
  • doskonałe umiejętności analityczne, organizycyjne,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość,
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii na rynkach międzynarodowych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).

Co oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, powierzonych obowiązków i osiąganych wyników oraz inne świadczenia od początku zatrudnienia,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,
  • ciekawe projekty i możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami,
  • narzędzia do pracy.

Miejsce pracy: Zabierzów, Eximus Park (Kraków Business Park)

Zainteresowany? Dołącz do nas!