Poszukujemy doświadczonego koordynatora działań marketingowych B2B, który będzie wspierał sprzedaż naszych usług na rynku międzynarodowym. Szukamy charyzmatycznej osoby, która potrafi poprzez swoją postawę, pracę i zaangażowanie motywować innych do działania i wydobywać z nich to co najlepsze. Dla nas bardzo ważny jest twój potencjał, pomysłowość i przedsiębiorczość.
Będziesz zajmował się między innymi:
- Budowaniem oraz zarządzaniem wizerunkiem firmy poprzez prowadzenie działań marketingowych oraz wspieraniem działań sprzedażowych,
- Inicjowaniem i podejmowaniem działań zmierzających do zwiększenia rozpoznawalności usług firmy,
- Aktywnym generowaniem zainteresowania Klientów ofertą firmy,
- Realizacją badań i analiz marketingowych,
- Przygotowaniem i aktualizacją narzędzi, które będą wspierać proces sprzedaży,
- Tworzeniem materiałów marketingowych i sprzedażowych.
Stanowisko i pozycja w strukturze firmy:
Pracując na stanowisku Marketing Managera będziesz rozliczany z realizacji celów biznesowych. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie miała bezpośredni wpływ na politykę sprzedażową i marketingową firmy i sposób prowadzenia procesów nawiązywania współpracy z Klientami zarówno na rynku zagranicznym. Twoje stanowisko podlega bezpośrednio Prezesowi Zarządu.
Umiejętności i cechy, które pomogą Ci w pracy:
- Bardzo dobre rozumienie funkcjonowania procesów sprzedaży i marketingu B2B oraz umiejętność wykorzystania tej wiedzy w praktyce,
- Doświadczenie w branży IT
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Umiejętność budowania, inspirowania i zarządzania zespołem,
- Łatwość nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmów handlowych,
- Nastawienie na pracę w zespole.
Cenimy wśród naszej kadry menedżerskiej:
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Umiejętność przewidywania oraz budowania scenariuszy na wypadek niepowodzenia,
- Branie odpowiedzialności za powierzony obszar biznesowy i umiejętność wyciągania wniosków z popełnionych błędów.
Oferujemy Ci:
Będziesz pracował na jednym z najważniejszych miejsc w firmie. Warunki pracy: rodzaj kontraktu, wynagrodzenie, premie omówimy razem z Tobą w bezpośredniej rozmowie.
Oczywiście mamy standardowe benefity: elastyczne godziny pracy, chill room, piękne biuro niedaleko wrocławskiej starówki, kartę multisport, lekcje angielskiego i imprezy firmowe.
Proces rekrutacji 4 etapowy:
1. Spotkanie online z HR Business Partnerem
2. Spotkanie online lub osobiste z członkami zarządu
3. Wspólna praca, by lepiej się poznać przed podjęciem decyzji – studium przypadku.
O tym, kim jesteśmy najlepiej piszą nasi pracownicy: „Praca w Vazco to czysta przyjemność. Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej sprawiają, że możesz to zrobić zawsze i wszędzie. Atmosfera panująca w naszej firmie sprawia, że naszą siłą jest zespół. Wszyscy na pokładzie są gotowi do pomocy. Myślę, że to idealne miejsce do rozwoju –Marcin Pendziwiatr, Właściciel Produktu. O firmie przeczytasz na stronie www.vazco.eu