Marketing Automation Specialist
Marketing

Marketing Automation Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Kim jesteśmy: 

Jesteśmy szybko rozwijającym się start-upem, który pomaga klientom wybrać, wdrożyć i wykorzystywać różnorodne narzędzia Marketing Automation / Customer Data Platform (m. in. Synerise, Exponea, HubSpot, SALESmanago, User.com). Zespół specjalistów koncentruje się na edukacji zespołów klienta i biznesowym wsparciu, które polega na planowaniu, implementacji i ewaluacji scenariuszy automatyzacji działań marketingowych.  

Marketing Automation Specialist


Czym będziesz się zajmować:

Będziesz rozwijać się w wykorzystaniu platform Marketing Automation do realizacji różnorodnych celów biznesowych naszych klientów. 

Będziesz zajmować się m.in:

  • projektowaniem i wdrażaniem scenariuszy Marketing Automation (m. in. Synerise, Exponea, HubSpot, SALESmanago, User.com);
  • opracowaniem strategii Marketing Automation dla firm głównie z branży e-commerce;
  • przygotowywaniem spersonalizowanych treści w różnych kanałach komunikacji (m.in. strony sklepów internetowych, e-mail, SMS, powiadomienia Web Push);
  • analizą danych Big Data przy użyciu innowacyjnych narzędzi Customer Data Platform;
  • udziałem w projektach wdrożeń platform Marketing Automation; 
  • monitorowaniem trendów rynkowych i poszukiwaniem nowych rozwiązań w tym obszarze;
  • bezpośrednim kontaktem z klientami, a także z dostawcami technologii Marketing Automation;

i stałym rozwojem pod okiem doświadczonego zespołu.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • lubisz się uczyć i rozwijać,
  • umiesz pracować zespołowo,
  • masz za sobą pierwsze doświadczenie w pracy z systemami Marketing Automation, systemami do obsługi e-mail marketingu lub po prostu chcesz je zdobyć,
  • potrafisz analizować dane i wyciągać z nich trafne wnioski,
  • pasjonujesz się nowymi technologiami w kontekście marketingu,
  • znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym.

Wymagania nice-to-have:

  • doświadczenie w pracy z którąś z platform: Synerise, Exponea, HubSpot, SALESmanago, User.com,
  • doświadczenie w pracy po stronie sklepu internetowego lub przy programowaniu rozwiązań dla e-commerce,
  • znajomość języka niemieckiego.

Co oferujemy:

  • pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy chętnie dzielą się wiedzą i posiadają kilkuletnie doświadczenie w pracy z technologiami MA/CDP,
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy,
  • ciekawe i duże projekty Marketing Automation ze znanymi dużymi markami,
  • współpracę na podstawie umowy zlecenie lub B2B,
  • elastyczne warunki współpracy, możliwość współpracy w niepełnym wymiarze godzin,
  • pracę zdalnie lub - jeśli wolisz - z nowoczesnego biura w centrum warszawskiej Pragi,
  • benefity pozapłacowe (opiekę medyczną, bonusly, wsparcie psychologiczne),
  • dynamikę pracy startupu,
  • dostęp do programów rozwojowych i szkoleń, oraz praktyk dzielenia się wiedzą w ramach Grupy Digitalowej Whites.