Główne zadania:
- Praca z systemem CRM - wprowadzanie danych do systemu CRM (rejestracja danych dotycząca kanałów sprzedaży, partnerów handlowych, umów oraz programów partnerskich)
- Identyfikacja metodami desk research i weryfikacja telefoniczna potencjalnych partnerów handlowych
- Bieżące wsparcie pracowników działu marketingu
Od kandydatów oczekujemy:
- Dyspozycyjność w wymiarze min. 20 godzin tygodniowo (poniedziałek – piątek)
- Sumienność, dokładność, przyjazne nastawienie, chęć nauki
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Płatną praktykę w wymiarze min. 20 godzin tygodniowo
- Zdobycie doświadczenia w obszarze marketingu
- Możliwość poznania systemów CRM oraz międzynarodowych standardów pracy z klientami biznesowymi i indywidualnymi
- Pracę dla jednej największych firm z sektora budowlanego na świecie
- Przyjazną atmosferę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy