Cześć! Jesteśmy Vercom, spółka technologiczna, która tworzy innowacyjne rozwiązania w modelu SaaS. Umożliwiamy integrację i automatyzację wielu kanałów komunikacji elektronicznej, sukcesywnie rozszerzając działalność o kolejne rynki. Z naszych usług korzystały takie firmy jak IKEA, Rossmann, OLX, eobuwie.pl, InPost czy mBank, a łączna liczba naszych klientów przekracza już 8,5 tys. podmiotów.
Nie uznajemy półśrodków, a nasza praca została wielokrotnie doceniona w rankingu najdynamiczniej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Deloitte Fast 50 oraz FT 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2020.
Chcielibyśmy, aby nasz Marketing Manager wziął pod swoje skrzydła całościowo marketing wszystkich produktów. Zakładamy, że zadania będą realizowane przez zespół, firmy zewnętrzne a po części także przez Managera. Dlatego ważne jest dla nas doświadczenie w prowadzeniu kampanii oraz podstawowa znajomość narzędzi, tak aby móc weryfikować pracę innych. Jeśli czujesz, że to dobry moment na objęcie nowej roli napisz do nas, chętnie się spotkamy i opowiemy więcej.
Szukamy osoby, która:
- Ma doświadczenie w tworzeniu marketingu produktów SaaS i/lub marketingu B2B
- Potrafi zbudować strategię, ale nie boi się pracy operacyjnej
- Umiejętnie wyznacza zadania i rozdziela je pomiędzy siebie, zespół a firmy zewnętrzne
- Potrafi mierzyć swoje działania i pokazać efekty
- Jest doświadczona w prowadzeniu kampanii performance, oraz może pochwalić się sukcesami marketingowymi w tym obszarze
- Potrafi tworzyć skuteczne kampanie content marketingowe
- Zna narzędzia do pozyskiwania ruchu poprzez płatne kanały reklamowe PPC, sieci afiliacyjne, remarketing, display, filmy, SM, fora, email marketing, mobile i dedykowane akcje online eventowe, a takie rzeczy jak lookalike, pixele, zdarzenia, canvy, CPC, CPL, CPA, CPS, CPO nie są dla niej obce
- Wie, co to Google Ads, Analytics, Tag Manager, Search Console, Facebook Ads, LinkedIn Ads
- Zna język angielski minimum na poziomie B2
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Całościowe objęcie zadań marketingowych - będziesz odpowiedzialny zarówno za działania koncepcyjne i operacyjne
- Planowanie i wdrażanie działań performance i content marketing
- Zarządzanie oraz rozwój zespołu marketingu - liczymy na twoją pomoc w zakresie rozbudowy teamu jeżeli zaistnieje taka potrzeba
- Współpraca z firmami zewnętrznymi i freelancerami
- Monitorowanie i komunikacja wyników kampanii oraz efektów pracy
- Bieżąca współpraca z Product Managerami, tak aby budować działania marketingowe dla kilku różnych produktów
- Pomoc przy ekspansji firmy na rynki zagraniczne
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Firmowy sprzęt laptop/telefon
- Częściową pracę zdalną, 2-3 dni w tygodniu
- Bezpłatne lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy
- Pełnie finansowanie udziału w szkoleniach i wydarzeniach branżowych
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty multisport i ubezpieczenie grupowe
- Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu Bałtyk w samym centrum Poznania
- Pracę w kameralnym zespole, gdzie będziesz miał/a bezpośredni kontakt z Zarządem
- Przyjazną atmosferę pracy, gdzie nie mamy dress codu, do Zarządu można przyjść w każdej chwili, a celebracje sukcesów odbywają się w luźnej atmosferze przy pizzy w piątek
Jeśli masz jakieś pytania napisz do nas - z.wozniak@vercom.pl