Marketing Manager
Marketing

Marketing Manager

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Cześć! Jesteśmy Vercom, spółka technologiczna, która tworzy innowacyjne rozwiązania w modelu SaaS. Umożliwiamy integrację i automatyzację wielu kanałów komunikacji elektronicznej, sukcesywnie rozszerzając działalność o kolejne rynki. Z naszych usług korzystały takie firmy jak IKEA, Rossmann, OLX, eobuwie.pl, InPost czy mBank, a łączna liczba naszych klientów przekracza już 8,5 tys. podmiotów.

Nie uznajemy półśrodków, a nasza praca została wielokrotnie doceniona w rankingu najdynamiczniej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Deloitte Fast 50 oraz FT 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2020. 
Nasze główne produkty to https://emaillabs.io, https://www.redlink.pl, https://serwersms.pl. Razem z rozwojem produktów, rozrasta się również nasz zespół, dlatego poszukujemy doświadczonego Marketing Managera. 

Chcielibyśmy, aby nasz Marketing Manager wziął pod swoje skrzydła całościowo marketing wszystkich produktów. Zakładamy, że zadania będą realizowane przez zespół, firmy zewnętrzne a po części także przez Managera. Dlatego ważne jest dla nas doświadczenie w prowadzeniu kampanii oraz podstawowa znajomość narzędzi, tak aby móc weryfikować pracę innych. Jeśli czujesz, że to dobry moment na objęcie nowej roli napisz do nas, chętnie się spotkamy i opowiemy więcej.

Szukamy osoby, która:

  • Ma doświadczenie w tworzeniu marketingu produktów SaaS i/lub marketingu B2B
  • Potrafi zbudować strategię, ale nie boi się pracy operacyjnej
  • Umiejętnie wyznacza zadania i rozdziela je pomiędzy siebie, zespół a firmy zewnętrzne
  • Potrafi mierzyć swoje działania i pokazać efekty
  • Jest doświadczona w prowadzeniu kampanii performance, oraz może pochwalić się sukcesami marketingowymi w tym obszarze
  • Potrafi tworzyć skuteczne kampanie content marketingowe
  • Zna narzędzia do pozyskiwania ruchu poprzez płatne kanały reklamowe PPC, sieci afiliacyjne, remarketing, display, filmy, SM, fora, email marketing, mobile i dedykowane akcje online eventowe, a takie rzeczy jak lookalike, pixele, zdarzenia, canvy, CPC, CPL, CPA, CPS, CPO nie są dla niej obce
  • Wie, co to Google Ads, Analytics, Tag Manager, Search Console, Facebook Ads, LinkedIn Ads
  • Zna język angielski minimum na poziomie B2

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Całościowe objęcie zadań marketingowych - będziesz odpowiedzialny zarówno za działania koncepcyjne i operacyjne
  • Planowanie i wdrażanie działań performance i content marketing
  • Zarządzanie oraz rozwój zespołu marketingu - liczymy na twoją pomoc w zakresie rozbudowy teamu jeżeli zaistnieje taka potrzeba
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi i freelancerami 
  • Monitorowanie i komunikacja wyników kampanii oraz efektów pracy
  • Bieżąca współpraca z Product Managerami, tak aby budować działania marketingowe dla kilku różnych produktów
  • Pomoc przy ekspansji firmy na rynki zagraniczne

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • Firmowy sprzęt laptop/telefon
  • Częściową pracę zdalną, 2-3 dni w tygodniu
  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy
  • Pełnie finansowanie udziału w szkoleniach i wydarzeniach branżowych 
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty multisport i ubezpieczenie grupowe
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu Bałtyk w samym centrum Poznania
  • Pracę w kameralnym zespole, gdzie będziesz miał/a bezpośredni kontakt z Zarządem 
  • Przyjazną atmosferę pracy, gdzie nie mamy dress codu, do Zarządu można przyjść w każdej chwili, a celebracje sukcesów odbywają się w luźnej atmosferze przy pizzy w piątek

Jeśli masz jakieś pytania napisz do nas - z.wozniak@vercom.pl