Junior Account Manager
Sprzedaż

Junior Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Do Zespołu REDLINK poszukujemy Junior Account Managera, który chce specjalizować się w nowych technologiach i sprzedaży B2B. REDLINK to platforma umożliwiająca wysyłkę zautomatyzowanych oraz w pełni spersonalizowanych wiadomości E-MAIL, SMS i PUSH, z której skorzystało już ponad 2000 klientów. Jako część grupy Vercom, która tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (CPaaS), umożliwiamy firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji elektronicznej.

O Tobie

Masz jeszcze niewielkie doświadczenie w sprzedaży, ale szybko i chętnie się uczysz. Szukasz miejsca, w którym doświadczeni mentorzy nauczą Cię prospectingu, dobrej komunikacji i sztuki negocjacji. W swoim otoczeniu stawiasz na budowanie długoterminowych relacji i lubisz pomagać innym odnajdywać ich mocne strony i rozwijać skrzydła. Interesują Cię nowe technologie i z przyjemnością śledzisz nowinki ze świata sprzedaży, marketingu oraz IT.

Szukamy osoby, która:

  • jest skrupulatna, dokładna, przywiązuje dużą wagę do szczegółów
  • zna lub pasjonuje się branżą nowych technologii, telekomunikacyjną, e-commerce
  • szybko się uczy i łączy fakty
  • jest ambitna i chce poznać tajniki świetnej sprzedaży
  • lubi ludzi oraz buduje z nimi długoterminowe relacje
  • stawia na długotrwałe relacje i umie podtrzymywać kontakt posprzedażowy
  • zna język angielski na poziomie umożliwiającym prowadzenie prezentacji, kontakt telefoniczny i mailowy 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • wsparcie działu sprzedaży w realizacji zarówno codziennych jak i strategicznych zadań,
  • prospecting i aktywne nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania przychodzące (chat, email, telefon), dotyczące funkcjonalności systemów i oferty firmy
  • aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oferowanych przez firmę
  • opieka nad obecnymi klientami, doradztwo, bieżące wsparcie
  • przygotowywanie audytów, raportów i zestawień niezbędnych do zweryfikowania realizowanych przez Klienta procesów komunikacji
  • intensywna nauka i podnoszenie swoich kompetencji z miesiąca na miesiąc

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • Całkowicie finansowany sprzęt do pracy 
  • Częściową pracę zdalną
  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego i niemieckiego w godzinach pracy
  • Pełnie finansowanie udziału w szkoleniach i wydarzeniach branżowych 
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, karty multisport i ubezpieczenie grupowe
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu Bałtyk w samym centrum Poznania
  • Współpracę z doświadczonymi liderami
  • Przyjazną atmosferę pracy, gdzie nie mamy dress codu, do Zarządu można przyjść w każdej chwili, a celebracje sukcesów odbywają się w luźnej atmosferze przy pizzy w piątek

Masz jakieś pytania?
Skontaktuj się ze mną LinkedIn lub e-mailowo - z.wozniak@vercom.pl

Zuzanna - HR Consultant