Community Manager (branża gamingowa)
Marketing

Community Manager (branża gamingowa)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
WebTalk

WebTalk

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Agencja WebTalk poszukuje kandydata na stanowisko Community Manager z doświadczeniem w realizacji projektów digitalowych, wiedzą o środowisku gamingowym oraz grach Riot Games i umiejętnościami budowania pozytywnych relacji z klientami. Wyślij CV i daj się poznać!
 
Opis stanowiska:

  • Nadzór nad realizacją projektów i kampanii z obszaru digital marketingu, koordynacja prac działu kreacji oraz podwykonawców, koordynacja budżetów.
  • Prowadzenie profili social mediowych (Facebook, Instagram, Twitter), tworzenie ciekawych i angażujących treści.
  • Budowanie, animowanie i moderacja społeczności z wykorzystaniem różnorodnych metod i narzędzi na platformach społecznościowych Riot Games - Twitter, Instagram oraz Facebook. 
  • Monitorowanie trendów i profilów gamingowych w Polsce oraz zagranicznych profilów Riot Games.
  • Client service – budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, bieżący kontakt.
  • Wsparcie przy tworzeniu strategii komunikacji dla klientów.
  • Raportowanie prowadzonych działań.

Oczekujemy:

  • Co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji interaktywnej lub digitalowej.
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych i podejścia proklienckiego.
  • Znajomość branży i środowiska gamingowego w Polsce.
  • Podstawowej wiedzy i umiejętności z zakresu gier: League of Legends, Teamfight Tactics oraz Legends of Runeterra.
  • Umiejętności koordynacji projektów z zakresu digital marketingu i social mediów.
  • Podstawowej wiedzy analitycznej z zakresu Facebook, Instagram, Twitter (YouTube - mile widziane). 
  • Lekkiego pióra i bardzo dobrej znajomość zasad pisowni języka polskiego, umiejętności tworzenia treści w krótkim czasie.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
  • Inicjatywy, zaangażowania i umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań.

Oferujemy:

  • Pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla największych marek.
  • Możliwości awansu, atrakcyjne wynagrodzenie, okresowe bonusy.
  • Nowoczesne i komfortowe biuro w przyjaznej lokalizacji (warszawska Wola).
  • Samodzielność w realizowanych działaniach.
  • Twórczą atmosferę w zgranym zespole.
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje.