Programmatic Specialist

Marketing

Programmatic Specialist

Marketing

Skierniewicka, 10A, Warszawa

WebTalk

Pełny etat
Dowolna
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Zadania:

  • Obsługa narzędzi adserwerowych działających w środowisku programmatic.
  • Uruchamianie, kontrolowanie, optymalizowanie i analizowanie KPI kampanii reklamowych.
  • Zarządzanie zakupami w ramach PMP (Private Market Place).
  • Zbieranie wiedzy i poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie dostępnych na rynku technologii.
  • Współpraca z zespołem odpowiadającym za obsługę klientów.

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie na rynku reklamy internetowej, zwłaszcza programmatic (domy mediowe, agencje performance / digital, wydawcy).
  • Dobra znajomość platform zakupowych (preferowane: Adform i DBM).
  • Bardzo dobra znajomość modeli optymalizacji w programmaticu oraz umiejętność ich wykorzystania w praktyce.
  • Bardzo dobra znajomość internetowych narzędzi analitycznych i optymalizacji sprzedaży.
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla największych marek.
  • Możliwości awansu, atrakcyjne wynagrodzenie, okresowe bonusy i benefity pozapłacowe.
  • Nowoczesne i komfortowe biuro w przyjaznej lokalizacji (warszawska Wola).
  • Samodzielność w realizowanych działaniach.
  • Twórczą atmosferę w zgranym zespole.
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje.


Wymagane umiejętności

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 23.10.2019

O firmie

WebTalk

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych ...

Zobacz profil firmy
REKLAMA: RocketJobs poleca