Digital/ Social Media Account Manager
Marketing

Digital/ Social Media Account Manager

Białystok
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Hej! Tu White Bits, opiekujemy się markami w digitalowym świecie. Co to znaczy, że się opiekujemy? Współtworzymy wschodzące marki, tworzymy strategię komunikacji dla dużych brandów, a czasem adaptujemy komunikację marek globalnych. Skupiamy się na digitalu, a szczególnie social media. Więc teraz już wiesz. ;)

Pracujemy z markami globalnymi: Volvo, Skanska, Iveco, CLIPPER, Stock. I lokalnymi: Wyższe Szkoły Bankowe, Podlaskie, Kombinat Budowlany, KASPA, Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza.

Na koncie mamy nagrody takie jak: MIXX, Kreatura, Złote Spinacze, INNOVATION.

Szukamy kogoś, kto za punkt honoru uważa dobrze ogarnięty kalendarz współpracy z Klientami i zespołem, a do tego… po prostu lubi ludzi i wyzwania, które za tym stoją. 

Miejsce pracy: nasze biuro w centrum Białegostoku lub Twoje domowe biuro.
Wymiar pracy: Full Time

1) Będziesz do nas świetnie pasować, jeśli jesteś osobą: 

  • otwartą  
  • samodzielną
  • odważną
  • uczciwą 
  • empatyczną 
  • tolerancyjną
  • kreatywną :) 
 
Bo tacy właśnie jesteśmy w White Bits. 

2) W codziennej pracy będziesz:

  • opiekować się klientami oraz ich projektami (zdecydowana większość to komunikacja i kampanie w social media)
  • realizować bieżące potrzeby i cele biznesowe klientów (świetnie jeśli nie boisz się zadawać pytań, które mają doprowadzić Cię do odkrycia potrzeb Klienta :))
  • przygotowywać treści oraz zarządzać całościowo obecnością marki w social media
  • budować relacje z klientami i proaktywnie przejmować inicjatywę przy zarządzaniu projektami (lubimy wychodzić z inicjatywą!) 
  • brać udział w procesach kreatywnych (briefing teamu, moderacja procesem, kreatywne pomysły od siebie również mile widziane, przełożenie kreacji na działania egzekucyjne)
  • brać udział w postępowaniach przetargowych (praca przy tworzeniu oferty, prezentacja, negocjacje, realizacja projektu)
  • samodzielnie koordynować i wdrażać projekty digitalowe we współpracy z innymi członkami teamu WhiteBits (tworzenie strategii komunikacji, content marketing, obsługa narzędzi do publikacji i moderacji, współpraca z influencerami, działania z podwykonawcami: foto & video)
  • tworzyć raporty, monitorować wskaźniki efektywności i wyciągać wnioski 
  • trzymać pieczę nad budżetem projektu

Podsumowując: 

3) Musisz posiadać:

  • co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w innej agencji (świetnie jeśli praca z dużymi markami nie jest Ci obca)
  • doskonałą organizację pracy, kreatywność, dobre wyczucie i znajomość trendów w digital i social media
  • doskonałą orientację w technicznych aspektach social media (co można, czego nie można)
  • umiejętność posługiwania się językiem polskim (umiesz i lubisz pisać treści na kanały social media), naprawdę wiesz, jak się pisze „na pewno”, a słowo pisane przekładasz na piękne prezentacje z mistrzowską precyzją
  • znajomość narzędzi takich jak: NapoleonCat, Creator Studio, Sotrender, Brand 24 / Unamo, Kalendarz Google, Trello / inne narzędzia do zarządzania zadaniami i czasem pracy
 
Wszystko poparte jak największą liczbą wartościowych przykładów (opowiedz nam o tym :))

3) Dodatkowo świetnie, jeśli:

  • umiesz myśleć koncepcyjnie
  • masz doświadczenie w pracy z dużymi markami
  • jesteś „social media full-stack”
  • potrafisz obsługiwać podstawowe narzędzia graficzne (Canva, Figma) 
  • potrafisz poruszać się po AdEspresso, Facebook Business Manager (Creator Studio, Ads Manager),
  • posiadasz certyfikaty potwierdzające Twoje umiejętności digital marketingowe (np. DIMAQ, certyfikaty Facebooka, etc.) 
  • posługujesz się językiem angielskim komunikatywnie w mowie i piśmie (poziom B2 / C1) 

4) My możemy Ci zaoferować:

  • od 5 500 do 7 500 PLN brutto przy umowie o pracę (jest możliwość rozliczeń B2B) - w zależności od Twojego doświadczenia i kompetencji
  • pracę dla dużych, globalnych marek
  • otwartość na Twoją inicjatywę i kreatywność
  • nowe, przyjemne biuro w samym centrum Białegostoku lub pracę zdalną z Twojego domowego zacisza
  • fundusz na rozwój (warsztaty, szkolenia) w kwocie 2000 PLN netto rocznie
  • fundusz na wsparcie psychologiczne (finansujemy 50%, konsultacje online)
  • regularne spotkania feedbackowe całego zespołu 
  • regularne wsparcie & feedback ze strony team leadera

I na koniec: czego nie wyczytasz między wierszami, a możesz tego doświadczyć? 

Jesteśmy zespołem, który kieruje się troską o siebie wzajemnie, o Klientów, o przyszłość firmy. Tworzymy kulturę pracy, w której człowiek zawsze jest na pierwszym miejscu. Wzajemne relacje i zrównoważony rozwój są dla ważne - opowiemy Ci o tym więcej jak się spotkamy (usłyszymy)! Będziesz samodzielna/y, ale możesz liczyć na wsparcie i życzliwość zespołu. Mamy dla Ciebie budżet 2000 zł rocznie na Twój rozwój (konferencje, szkolenia, zaangażowanie w różne projekty w firmie). 

Acha, i nie musisz mieć prawa jazdy. Wystarczy, że po prostu dowozisz.

PROCES REKRUTACJI

  1. Kontaktujemy się z wybranymi osobami i dajemy do wykonania zadanie. 
  2. Umawiamy się na rozmowa kwalifikacyjną, której celem jest m.in. ocena tego, jak jesteś dopasowana/y do naszej kultury firmowej. 
  3. Sukces!

Termin zakończenia rekrutacji: 15.04

Brzmi dobrze? No to... 

Jak aplikować? 
Kliknij “APLIKUJ” w Rocketjobs. 
Podziel się swoim doświadczeniem, portfolio, linkami do projektów, i wszystkim tym co uważasz, że może pomóc nam podjąć decyzję o wybraniu właśnie Ciebie.