Hej! Tu White Bits, opiekujemy się markami w digitalowym świecie. Co to znaczy, że się opiekujemy? Współtworzymy wschodzące marki, tworzymy strategię komunikacji dla dużych brandów, a czasem adaptujemy komunikację marek globalnych. Skupiamy się na digitalu, a szczególnie social media. Więc teraz już wiesz. ;)
Pracujemy z markami globalnymi: Volvo, Skanska, Iveco, CLIPPER, Stock. I lokalnymi: Wyższe Szkoły Bankowe, Podlaskie, Kombinat Budowlany, KASPA, Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza.
Na koncie mamy nagrody takie jak: MIXX, Kreatura, Złote Spinacze, INNOVATION.
Szukamy kogoś, kto za punkt honoru uważa dobrze ogarnięty kalendarz współpracy z Klientami i zespołem, a do tego… po prostu lubi ludzi i wyzwania, które za tym stoją.
Miejsce pracy: nasze biuro w centrum Białegostoku lub Twoje domowe biuro.
Wymiar pracy: Full Time
1) Będziesz do nas świetnie pasować, jeśli jesteś osobą:
- otwartą
- samodzielną
- odważną
- uczciwą
- empatyczną
- tolerancyjną
- kreatywną :)
Bo tacy właśnie jesteśmy w White Bits.
2) W codziennej pracy będziesz:
- opiekować się klientami oraz ich projektami (zdecydowana większość to komunikacja i kampanie w social media)
- realizować bieżące potrzeby i cele biznesowe klientów (świetnie jeśli nie boisz się zadawać pytań, które mają doprowadzić Cię do odkrycia potrzeb Klienta :))
- przygotowywać treści oraz zarządzać całościowo obecnością marki w social media
- budować relacje z klientami i proaktywnie przejmować inicjatywę przy zarządzaniu projektami (lubimy wychodzić z inicjatywą!)
- brać udział w procesach kreatywnych (briefing teamu, moderacja procesem, kreatywne pomysły od siebie również mile widziane, przełożenie kreacji na działania egzekucyjne)
- brać udział w postępowaniach przetargowych (praca przy tworzeniu oferty, prezentacja, negocjacje, realizacja projektu)
- samodzielnie koordynować i wdrażać projekty digitalowe we współpracy z innymi członkami teamu WhiteBits (tworzenie strategii komunikacji, content marketing, obsługa narzędzi do publikacji i moderacji, współpraca z influencerami, działania z podwykonawcami: foto & video)
- tworzyć raporty, monitorować wskaźniki efektywności i wyciągać wnioski
- trzymać pieczę nad budżetem projektu
Podsumowując:
3) Musisz posiadać:
- co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w innej agencji (świetnie jeśli praca z dużymi markami nie jest Ci obca)
- doskonałą organizację pracy, kreatywność, dobre wyczucie i znajomość trendów w digital i social media
- doskonałą orientację w technicznych aspektach social media (co można, czego nie można)
- umiejętność posługiwania się językiem polskim (umiesz i lubisz pisać treści na kanały social media), naprawdę wiesz, jak się pisze „na pewno”, a słowo pisane przekładasz na piękne prezentacje z mistrzowską precyzją
- znajomość narzędzi takich jak: NapoleonCat, Creator Studio, Sotrender, Brand 24 / Unamo, Kalendarz Google, Trello / inne narzędzia do zarządzania zadaniami i czasem pracy
Wszystko poparte jak największą liczbą wartościowych przykładów (opowiedz nam o tym :))
3) Dodatkowo świetnie, jeśli:
- umiesz myśleć koncepcyjnie
- masz doświadczenie w pracy z dużymi markami
- jesteś „social media full-stack”
- potrafisz obsługiwać podstawowe narzędzia graficzne (Canva, Figma)
- potrafisz poruszać się po AdEspresso, Facebook Business Manager (Creator Studio, Ads Manager),
- posiadasz certyfikaty potwierdzające Twoje umiejętności digital marketingowe (np. DIMAQ, certyfikaty Facebooka, etc.)
- posługujesz się językiem angielskim komunikatywnie w mowie i piśmie (poziom B2 / C1)
4) My możemy Ci zaoferować:
- od 5 500 do 7 500 PLN brutto przy umowie o pracę (jest możliwość rozliczeń B2B) - w zależności od Twojego doświadczenia i kompetencji
- pracę dla dużych, globalnych marek
- otwartość na Twoją inicjatywę i kreatywność
- nowe, przyjemne biuro w samym centrum Białegostoku lub pracę zdalną z Twojego domowego zacisza
- fundusz na rozwój (warsztaty, szkolenia) w kwocie 2000 PLN netto rocznie
- fundusz na wsparcie psychologiczne (finansujemy 50%, konsultacje online)
- regularne spotkania feedbackowe całego zespołu
- regularne wsparcie & feedback ze strony team leadera
I na koniec: czego nie wyczytasz między wierszami, a możesz tego doświadczyć?
Jesteśmy zespołem, który kieruje się troską o siebie wzajemnie, o Klientów, o przyszłość firmy. Tworzymy kulturę pracy, w której człowiek zawsze jest na pierwszym miejscu. Wzajemne relacje i zrównoważony rozwój są dla ważne - opowiemy Ci o tym więcej jak się spotkamy (usłyszymy)! Będziesz samodzielna/y, ale możesz liczyć na wsparcie i życzliwość zespołu. Mamy dla Ciebie budżet 2000 zł rocznie na Twój rozwój (konferencje, szkolenia, zaangażowanie w różne projekty w firmie).
Acha, i nie musisz mieć prawa jazdy. Wystarczy, że po prostu dowozisz.
PROCES REKRUTACJI
- Kontaktujemy się z wybranymi osobami i dajemy do wykonania zadanie.
- Umawiamy się na rozmowa kwalifikacyjną, której celem jest m.in. ocena tego, jak jesteś dopasowana/y do naszej kultury firmowej.
- Sukces!
Termin zakończenia rekrutacji: 15.04
Brzmi dobrze? No to...
Jak aplikować?
Kliknij “APLIKUJ” w Rocketjobs.
Podziel się swoim doświadczeniem, portfolio, linkami do projektów, i wszystkim tym co uważasz, że może pomóc nam podjąć decyzję o wybraniu właśnie Ciebie.