Social Ads Manager (Białystok)
Marketing

Social Ads Manager (Białystok)

Białystok
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Cześć, tu Paweł, CEO agencji White Bits. Mam dla Ciebie propozycję. Ale zacznijmy od...
Czym się zajmujemy w White Bits?
Pracujemy z markami globalnymi: Volvo, Skanska, eSky, Jim Beam, Iveco. I lokalnymi, Podlaskie Travel, Kombinat Budowlany, KASPA.
Zapewniamy kompleksowe, szyte na miarę podejście do obsługi komunikacji w mediach społecznościowych.

Poszukujemy osób, które razem z nami podejmą wyzwania:
  • Planowanie i realizacja kampanii reklamowych (głównie) Facebook Ads 
  • a także... Instagram, Twitter, LinkedIn
  • Analityka: ustalanie kluczowych wskaźników kampanii, raportowanie i wyciąganie wniosków z prowadzonych działań
  • Kreatywne podejście do tworzenia komunikatów w reklamach (strona tekstowa i wizualna; oczywiście ze wsparciem designera)
  • Przygotowywanie ofert na działania reklamowe w social media
  • Bezpośredni kontakt z klientem - ustalanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, realizacja
  • Kreowanie nowych sposobów na wykorzystanie narzędzi reklamowych
  • Realizowanie zadań terminowo, często pod presją czasu
  • Utrzymywanie efektywnych i owocnych relacji zarówno z zespołem, jak i z Klientami agencji

Idealnie, szukamy osoby, której kompetencje (twarde i miękkie) pozwolą rozwijać i kierować działem Social Ads w White Bits. Tak, to ambitne zadanie dla ambitnych zawodników.

Interesujące? Super! Czytaj dalej.

Jakich umiejętności i jakiego doświadczenia poszukujemy?
  • Min. 1 rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku
  • Na widok 40 kont reklamowych i budżetów rzędu 50-100 tys zł miesięcznie nie dostajesz drgawek, tylko mówisz “Potrzymaj mi kawę” 
  • Kreatywność i sprawne komunikowanie pomysłów ustnie, pisemnie, w formie prezentacji
  • Umiejętność szybkiego i samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Dociekliwość i umiejętność szerszego, digitalowego spojrzenia na wyzwania związane z kampaniami reklamowymi w socialu.
  • Duuuża motywacja do uczenia się (także samodzielnego) nowych rzeczy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie wystarczającym do śledzenia najnowszych informacji z branży, przedstawiania strategii działań i raportowania wyników.

Co mamy do zaoferowania?

Możemy zaproponować poziom wyzwań i elastyczność rzadko spotykane na tego typu stanowiskach w innych firmach. Będziesz mieć poczucie realnego wpływu na codzienną komunikację dużych marek w przestrzeni cyfrowej.

Jak się U NAS pracuje?

Nie mamy bezpłatnej kantyny i karnetów na siłownię. Ale zatroszczymy się o Twoje samopoczucie. Raz w tygodniu dyplomowana fizjoterapeutka zadba o stan Twoich ramion, pleców i pośladków (tak!).
Mamy bardzo fajne biuro w centrum miasta, przekąski (zdrowe!) i pyszną kawę. Wolisz przelew czy aeropress?
Wspominałem o funduszu rozwojowym w kwocie 2460 PLN rocznie? Przeznaczysz tę kwotę na szkolenia, warsztaty i konferencje wg Twojego wyboru.

Jak się Z NAMI pracuje?

Będziesz mieć wsparcie doświadczonego teamu, który wie, jak ważna jest możliwość rozwoju i nauki. Ja, od czasu do czasu, zrobię Ci pizzę, a Rafał przyniesie domowy chleb i ser koryciński na śniadanie w biurze. Masz jakieś ukryte talenty kulinarne?
Last but not least, w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności - od 4000 do 7000 PLN brutto.
Preferujemy umowę o pracę, ale na Twoje życzenie możemy rozważyć współpracę B2B.

Jak aplikować?

Napisz na: hello@whitebits.pl
Tytuł maila: [Imię] / Social Ads Manager
Podziel się swoim doświadczeniem, przykładami realizowanych kampanii, i wszystkim tym co uważasz, że może pomóc nam podjąć decyzję o współpracy właśnie z Tobą.