Cześć, tu Paweł, CEO agencji White Bits. Mam dla Ciebie propozycję. Ale zacznijmy od...
Czym się zajmujemy w White Bits?
Pracujemy z markami globalnymi: Volvo, Skanska, eSky, Jim Beam, Iveco. I lokalnymi, Podlaskie Travel, Kombinat Budowlany, KASPA.
Zapewniamy kompleksowe, szyte na miarę podejście do obsługi komunikacji w mediach społecznościowych.
Poszukujemy osób, które razem z nami podejmą wyzwania:
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych (głównie) Facebook Ads
- a także... Instagram, Twitter, LinkedIn
- Analityka: ustalanie kluczowych wskaźników kampanii, raportowanie i wyciąganie wniosków z prowadzonych działań
- Kreatywne podejście do tworzenia komunikatów w reklamach (strona tekstowa i wizualna; oczywiście ze wsparciem designera)
- Przygotowywanie ofert na działania reklamowe w social media
- Bezpośredni kontakt z klientem - ustalanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, realizacja
- Kreowanie nowych sposobów na wykorzystanie narzędzi reklamowych
- Realizowanie zadań terminowo, często pod presją czasu
- Utrzymywanie efektywnych i owocnych relacji zarówno z zespołem, jak i z Klientami agencji
Idealnie, szukamy osoby, której kompetencje (twarde i miękkie) pozwolą rozwijać i kierować działem Social Ads w White Bits. Tak, to ambitne zadanie dla ambitnych zawodników.
Interesujące? Super! Czytaj dalej.
Jakich umiejętności i jakiego doświadczenia poszukujemy?
- Min. 1 rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku
- Na widok 40 kont reklamowych i budżetów rzędu 50-100 tys zł miesięcznie nie dostajesz drgawek, tylko mówisz “Potrzymaj mi kawę”
- Kreatywność i sprawne komunikowanie pomysłów ustnie, pisemnie, w formie prezentacji
- Umiejętność szybkiego i samodzielnego rozwiązywania problemów
- Dociekliwość i umiejętność szerszego, digitalowego spojrzenia na wyzwania związane z kampaniami reklamowymi w socialu.
- Duuuża motywacja do uczenia się (także samodzielnego) nowych rzeczy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie wystarczającym do śledzenia najnowszych informacji z branży, przedstawiania strategii działań i raportowania wyników.
Co mamy do zaoferowania?
Możemy zaproponować poziom wyzwań i elastyczność rzadko spotykane na tego typu stanowiskach w innych firmach. Będziesz mieć poczucie realnego wpływu na codzienną komunikację dużych marek w przestrzeni cyfrowej.
Jak się U NAS pracuje?
Nie mamy bezpłatnej kantyny i karnetów na siłownię. Ale zatroszczymy się o Twoje samopoczucie. Raz w tygodniu dyplomowana fizjoterapeutka zadba o stan Twoich ramion, pleców i pośladków (tak!).
Mamy bardzo fajne biuro w centrum miasta, przekąski (zdrowe!) i pyszną kawę. Wolisz przelew czy aeropress?
Wspominałem o funduszu rozwojowym w kwocie 2460 PLN rocznie? Przeznaczysz tę kwotę na szkolenia, warsztaty i konferencje wg Twojego wyboru.
Jak się Z NAMI pracuje?
Będziesz mieć wsparcie doświadczonego teamu, który wie, jak ważna jest możliwość rozwoju i nauki. Ja, od czasu do czasu, zrobię Ci pizzę, a Rafał przyniesie domowy chleb i ser koryciński na śniadanie w biurze. Masz jakieś ukryte talenty kulinarne?
Last but not least, w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności - od 4000 do 7000 PLN brutto.
Preferujemy umowę o pracę, ale na Twoje życzenie możemy rozważyć współpracę B2B.
Jak aplikować?
Tytuł maila: [Imię] / Social Ads Manager
Podziel się swoim doświadczeniem, przykładami realizowanych kampanii, i wszystkim tym co uważasz, że może pomóc nam podjąć decyzję o współpracy właśnie z Tobą.