Cześć,
Zajmujemy się marketingiem. Budujemy trwałą wartość w biznesie za pomocą efektywnej komunikacji. Realizując projekty dla naszych klientów integrujemy wiedzę z kilku obszarów: Public Relations, Performance, Strategy, Creative, Digital, Branding i Design. Za priorytety stawiamy sobie celowość działań, aktywną współpracę otwartą na wiele perspektyw i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań.
Do grona obsłużonych przez nas marek należą: PKP Intercity, Moico, SWISS KRONO, Dekoral, Vozilla, Isover, Blachotrapez, Kakto czy Medcom.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Project Manager (Koordynator/-ka projektów marketingowych)
miejsce pracy: Wrocław/praca hybrydowa
Obowiązki na tym stanowisku:
- kontakt i współpraca z klientem biznesowym – opieka nad powierzonymi projektami (dbałość o jakość realizowanych usług, terminowość, rozwój projektu, zgodność z zakresem, raportowanie etc.)
- umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i ich przekładania na dany projekt
- zarządzanie przydzielonymi projektami na każdym z etapów (w tym delegowanie zadań dla poszczególnych działów WI – komunikacja, design, strategia)
- budowanie długotrwałych i wartościowych relacji z klientami agencji i otoczeniem biznesowym (reprezentowanie agencji „na zewnątrz”)
- ustalanie zakresu projektu i zarządzanie budżetem – negocjacje, planowanie i egzekucja
- reagowanie na sytuację i „trzymanie ręki na pulsie”
- nadzór nad jakością pracy i rozwojem powierzonych projektów marketingowych
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość branży marketingowej/digitalowej/PR i świadomość obowiązujących procesów/procedur/standardów/trendów
- bardzo dobry stopień zorganizowania pracy własnej, jak i zespołów projektowych
- umiejętność nawiązywania relacji i odnajdywania się w różnych sytuacjach
- pewność siebie, odporność na stres, inicjatywa
- wysokie umiejętności interpersonalne i talent do motywowania innych
- orientacja w zasadach budżetowania/fakturowania/rozliczeń
- umiejętności analityczne, asertywność i łatwość w ustalaniu priorytetów
Mile widziane:
- komunikatywny język angielski
- doświadczenie w pracy z aplikacjami do zarządzania projektami (Asana, Jira etc.)
- doświadczenie w pracy w agencji PR/digitalowej etc.
- czynne prawo jazdy kategorii B.
- referencje/listy polecające z poprzednich miejsc pracy
Oferujemy:
- formę zatrudnienia dopasowaną do preferencji - UoP lub B2B
- pełną wyzwań pracę w doświadczonym gronie specjalistów
- przejrzysty system premiowy
- prywatną opiekę medyczną
- twórczą atmosferę pracy, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- różnorodność projektów
- hybrydowy tryb pracy