Digital Marketing Specialist
Marketing

Digital Marketing Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

digital marketing

marketing

e-commerce

Opis stanowiska

Zdrojowa Hotels jest częścią grupy inwestycyjno-hotelarskiej Zdrojowa Invest & Hotels.

Grupa dysponuje 15 obiektami o charakterze premium w najlepszych lokalizacjach w górach i nad morzem. Zdrojowa jest twórcą systemu condo hoteli w Polsce, liderem tego rynku oraz budowy apartamentów wakacyjnych. Ze swoim portfolio jest jednym z wiodących inwestorów i operatorów hoteli w kraju. Jedyna na polskim rynku ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi globalnymi sieciami hotelowymi - Hiltonem, Radissonem czy Louvre Hotels.
Zdrojową tworzy 1000-osobowy zespół z wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie.
CSR obejmuje programy Zdrojowa Art i Zdrojowa Eco Friendly.

Flagowym projektem Zdrojowej jest Baltic Park Molo & Fort w Świnoujściu, największy kompleks apartamentowo-hotelowy nad Bałtykiem. Inwestycja obejmuje m.in. pierwszy w Polsce i nad Morzem Bałtyckim resortowy hotel Hilton – Hilton Świnoujście Resort & Spa oraz Radisson Blu Resort.


Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Specjalista ds. Marketingu Internetowego

 
Miejsce pracy: WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie i optymalizacja stron internetowych
  • Tworzenie koncepcji kampanii sprzedażowych. Analiza efektywności kampanii
  • Nadzorowanie prac agencji
  • Współtworzenie i odpowiedzialność za budżet działu
  • Dbałość o jakość i spójność stylistyczną realizowanych projektów 
  • Analiza trendów na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych
  • Współpraca z innymi działami w celu przygotowania materiałów marketingowych

Wymagania:

  • Minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego 
  • Umiejętności zarządzania projektami e-commerce
  • Rozumienie i umiejętność tworzenia strategii marketingu wielokanałowego w e-commerce
  • Znajomość systemów i zagadnień z obszaru SEM, SEO, kampanii PPC, e-mail marketing oraz marketing automation
  • Praktyczna wiedza z zakresu Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads potwierdzona certyfikatami
  • Umiejętność samodzielnej pracy na poziomie konfiguracyjnym z takimi narzędziami jak Google Analytics oraz Google Tag Manager
  • Podstawowa wiedza z zakresu HTML i CSS 
  • Biegła znajomość języka angielskiego

 Oferujemy:

  • Samodzielność w zakresie powierzonych zadań
  • Realny wpływ na strategię firmy w obszarze e-commerce
  • Biuro w samym centrum Warszawy
  • Pakiet medyczny
  • Zniżki na pobyty w obiektach grupy