Customer Service Team Leader
Obsługa klienta

Customer Service Team Leader

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów w kontakcie z lekarzami, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.

Nasz Customer Service Team to zespół, który realnie troszczy się o swoich klientów. Oferujemy produkt, który upraszcza zarządzanie gabinetem lekarskim i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna!

Poszukujemy Customer Service Team Leadera, który wesprze nasz cudowny zespół opiekunów Klienta Biznesowego.

Jakie zadania na Ciebie czekają?

Zarządzenie około 10 osobowym zespołem, proste, prawda? Zobaczmy co się pod tym kryje:
  • Rekrutacje i wdrożenia nowych osób,
  • Prowadzenie regularnych spotkań 1na1 z wszystkimi członkami zespołu, w celu budowania relacji oraz dawania i przyjmowania feedbacku, 
  • Monitorowanie wyników zespołu - jesteśmy firmą data driven, mierzymy swoją pracę, zespoły Customer Success pracują na określonych KPI, mają swoje targety.
  • Rozwijanie osób w zespole - mamy opracowane ścieżki kariery, układamy plany rozwojowe, angażujemy ludzi w dodatkowe projekty, wszystko po to aby mogli z nami rosnąć i zostawać na dłużej. 
  • Uczestniczenie w projektach międzydziałowych - czeka Cię ścisła współpraca nie tylko z Managerem Customer Success. Będziesz realizować wspólne projekty z zespołem Customer Experience, Sales, Operations i z wieloma innymi teamami.

Jeśli w Twoim CV pojawią się:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem Customer Service lub podobnym,
  • obszerne doświadczenie w pracy z klientem B2B, abyś w razie potrzeby mógł stanowić realne wsparcie dla zespołu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (jesteśmy międzynarodową firmą, pracujemy na zagranicznych systemach, ale przede wszystkim komunikujemy się z innymi oddziałami DocPlannera),
  • mile będzie widziane doświadczenie w pracy z produktem internetowym,
to wystarczy, abyś mógł je nam podesłać!

Co jest jeszcze dla nas ważne z miękkich rzeczy?
  • szukamy osoby, która jest odważna, nie boi się wychodzić z utartych schematów,
  • potrafi znaleźć balans między biznesem a ludźmi,
  • dąży do rozwoju, śledzi trendy i nowinki w Customer Service i chce je wdrażać,
  • jest pełna pasji i potrafi zarażać nią innych :)

Co zapewniamy?
  • umowę o pracę lub umowę B2B (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony),
  • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym tutaj.
  • bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,
  • ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,
  • bezstresowy okres wdrożenia - masa szkoleń, spotkań i warsztatów (brzmi banalnie, ale naprawdę tak jest!),
  • wsparcie dedykowanego dla Ciebie People Experience Business Partnera - nie zostawiamy nikogo bez realnej pomocy jeśli tego potrzebuje,
  • realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, mamy jasne ścieżki rozwoju, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.
Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:
  • People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)
  • Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności, bo u nas każdy ma pod swoimi skrzydłami swój obszar nad którym pracuje i z którego się potem rozlicza :)
  • Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!
Jeśli dotarłeś do tego miejsca, nie masz innego wyjścia, niż kliknąć Aplikuj i podesłać nam namiastkę siebie w formie CV. Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Prosimy o dołączenie do CV zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa podanych przeze mnie danych osobowych, w tym mojego wizerunku, dla potrzeb procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami o przetwarzaniu moich danych osobowych przez ZnanyLekarz sp. z o.o. w związku z procesem rekrutacji."

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.