Customer Service Manager
Obsługa klienta

Customer Service Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Wstęp o marce: 
 
Z pasji  do projektowania ubrań oraz miłości do dzieci powstała marka odzieżowa Zombie Dash. 
Wkładając całe nasze serce i wrażliwość tworzymy ubrania, aby wyróżniać na ulicy, zaskakiwać, wzmacniać pewność siebie i dostarczać radość i uśmiech.
 
Dzięki naszym produktom chcemy łączyć pokolenia dzieci i dorosłych. Pragniemy, by nasi klienci poprzez modę i ubrania wyrażali siebie, tak jak sami chcą.
 
Przywiązując ogromną wagę do jakości ubrań produkujemy i pozostaniemy przy produkcji Made in Poland

Nasze produkty szyte są w polskich szwalniach, z najwyższej jakości dzianin wyprodukowanych w krajowych dziewiarniach specjalnie na zamówienie Zombie Dash. 

Do dziś wiele wzorów wyróżnia się rozpoznawalnymi zębami. Wśród nich najpopularniejsze spodnie HUNGRY ONE oraz bluzy NICE TO EAT YOU, każdy detal dopracowywany jest osobiście przez wspaniały zespół Zombie Dash.

Pracujemy by tworzyć dla Was - dla mamy, taty, dzieci, przyjaciół, kolegów, znajomych – dla wszystkich małych i dużych Zombiaków.
 
Zombie Dash, to nie firma - to szczęśliwa społeczność.
 

CUSTOMER SERVICE MANAGER


Obsługa Klienta oraz procesy Logistyczne i Magazynowe – to dwa najważniejsze obszary zadań Customer Service Managera.
 
Szczegółowy zakres zadań i obowiązków:

  1. Zarządzanie obsługą Klienta we wszystkich kanałach – B2C e-commerce, B2B, B2C direct
  2. Zarządzenie wszelkimi procesami Logistycznymi i Magazynowymi
  3. Zarządzanie komunikacją i relacjami z Klientem, w tym obszary hotline, doradztwo produktowe, statusy kurierów i zamówień, ewentualne reklamacje, rozwiązywanie nietypowych problemów, etc.
  4. Bieżąca optymalizacja procesów kosztów logistycznych i magazynowych
  5. Rekomendowanie i wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych dla customer service oraz ekspedycji towarów
  6. Nadzór gospodarki magazynowej firmy, kontrola stanów magazynowych, alerty niskich stanów, etc.
  7. Zestawienia statystyczne rotacji produktów, zasięgów magazynowych, performance firm kurierskich
  8. Udział w procesie forecastowym produkcji – dane statystyczne i rekomendacje
  9. Zapewnienie skutecznej i terminowej realizacji dostaw. Respektowanie i egzekwowanie terminów
  10. Osiąganie kwartalnych, półrocznych i rocznych KPI wyznaczonych przez firmę
  11. Zarządzenie dwuosobowym zespołem specjalistów 
  12. Współpraca z teamami sprzedaży e-commerce i B2B, marketingu oraz projektantami i księgowością
 
POSZUKUJEMY OSOBY:

  • Z minimum 2 letnim doświadczeniem w Customer Service oraz/lub w Logistyce jako menadżer lub specjalista chcącej poszerzać swoje doświadczenie oraz rozwijać kompetencje o kolejne obszary
  • Znajomością języka angielskiego
  • Znajomością lub rozumieniem specyfiki e-commerce
  • Doświadczeniem w pracy z systemami ERP, np. Comarch OPTIMA, WF-MAG oraz Excel na poziomie zaawansowanym
  • Z wypracowanymi umiejętnościami analitycznymi lub pasjonującej się podstawową analityką
 
OFERUJEMY:

  • Duże możliwości samorealizacji 
  • Swobodę i elastyczność w prowadzeniu działań 
  • Przychylność zarządu do nowych, w szczególności technologicznych rozwiązań 
  • Możliwość współtworzenia i rozwoju marki od lokalnej do globalnej
  • Budżet dający możliwość optymalizacji narzędzi
  • Pracę w zespole młodych, zaangażowanych ludzi w rodzinnej zarządzanej turkusowo organizacji

Wynagrodzenie:
 
6.000 – 9.000 brutto (w tym podstawa oraz premia)