Wstęp o marce:
Z pasji do projektowania ubrań oraz miłości do dzieci powstała marka odzieżowa Zombie Dash.
Wkładając całe nasze serce i wrażliwość tworzymy ubrania, aby wyróżniać na ulicy, zaskakiwać, wzmacniać pewność siebie i dostarczać radość i uśmiech.
Dzięki naszym produktom chcemy łączyć pokolenia dzieci i dorosłych. Pragniemy, by nasi klienci poprzez modę i ubrania wyrażali siebie, tak jak sami chcą.
Przywiązując ogromną wagę do jakości ubrań produkujemy i pozostaniemy przy produkcji Made in Poland.
Nasze produkty szyte są w polskich szwalniach, z najwyższej jakości dzianin wyprodukowanych w krajowych dziewiarniach specjalnie na zamówienie Zombie Dash.
Do dziś wiele wzorów wyróżnia się rozpoznawalnymi zębami. Wśród nich najpopularniejsze spodnie HUNGRY ONE oraz bluzy NICE TO EAT YOU, każdy detal dopracowywany jest osobiście przez wspaniały zespół Zombie Dash.
Pracujemy by tworzyć dla Was - dla mamy, taty, dzieci, przyjaciół, kolegów, znajomych – dla wszystkich małych i dużych Zombiaków.
Zombie Dash, to nie firma - to szczęśliwa społeczność.
JUNIOR BRAND MANAGER
Czym się zajmiesz?
- Tworzeniem strategii komunikacji oraz budowanie wizerunku marki Zombie Dash w Polsce i za granicą
- Egzekucją działań promocyjnych i reklamowych, mających budować wizerunek marki na danym rynku
- Koordynowaniem i czynnym uczestnictwem w poszczególnych etapach wprowadzania produktu na rynek, opracowywaniem strategii reklamowej i promocyjnej we współpracy z zespołem ZD
- Tworzeniem planów marketingowych, koordynowaniem badań i analiz marketingowych, opracowaniem koncepcji akcji promocyjnych
- Egzekucją działań marketingowych w przestrzeni Mediów Społecznościowych (FB/ IG/ LI)
- Briefingami wewnętrznymi dotyczącymi planu aktywności sezonowej oraz kwartalnej
- Współpracą z agencją oraz wyborem odpowiednich partnerów biznesowych
Nasze oczekiwania:
- Min. 2 lata doświadczenia w brand marketingu zdobyte w agencji lub po stronie klienta (warunek konieczny)
- Doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi markami (znajomość branży fashion będzie dodatkowym atutem)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Samodzielności i umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie
- Znajomość rynku oraz narzędzi e-commerce
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w przestrzeni mediów społecznościowych
Co oferujemy w zamian?
- Duże możliwości samorealizacji
- Możliwość współtworzenia i rozwoju marki od lokalnej do globalnej
- Przychylność zarządu do wdrażania strategii i komunikacji opartych o nowoczesne narzędzia marketingowe
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w zespole młodych, zaangażowanych ludzi
- Niekorporacyjną atmosferę
- Idealną lokalizację biura, 100 metrów od metra Politechnika