• Oferty
  • Wszystkie ofertyToruńInżynieriaTechnologia / KonstrukcjeConstruction Project Manager
    Construction Project Manager
    new
    Inżynieria
    AmRest

    Construction Project Manager

    AmRest

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    AmRest

    AmRest

    Zatrudniamy ponad 45 000 osób w 21 krajach na całym świecie. Jesteśmy globalną firmą, która kieruje się wspólnym celem i mocnym przekonaniem, że doskonałość naszych usług jest sposobem na zdobycie ludzkich serc. Działając od 1993 roku, jesteśmy obecnie jednym z największych operatorów restauracyjnych w Europie i ważnym graczem w sektorze gastronomicznym w Chinach. Od sushi po hamburgery, od tradycyjnych restauracji po marki wirtualne, naszym celem jest oferowanie naszym klientom na całym świecie wyjątkowej obsługi i nieodpartego smaku naszych produktów w przystępnych cenach.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    manager

    dobra organizacja pracy

    multitasking

    język angielski

    Opis stanowiska

    Jako Construction Project Manager będziesz zarządzać procesami budowy i renowacji naszych lokali. Będziesz współpracować z działami wewnątrz firmy oraz wykonawcami i dostawcami aby zapewnić realizację inwestycji mieszącej się w założonym terminie oraz budżecie.

    Region operacyjny, województwa: pomorskie (Trójmiasto), kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie.


    Twoje wyzwania:


    • Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektową i standardami firmy,
    • Współpraca z działem Real Estate na etapie wyboru lokalizacji, wsparcie merytoryczne i ocena techniczna lokalu, negocjacje załącznika technicznego,
    • Współtworzenie budżetu inwestycji,
    • Współpraca z architektami w celu przygotowania dokumentacji projektowej,
    • Przygotowywanie przetargów i wybór generalnego wykonawcy oraz firm zewnętrznych,
    • Przygotowywanie: harmonogramu prac, niezbędnej dokumentacji oraz reprezentowanie firmy przed urzędami i instytucjami w celu uzyskania potrzebnych zgód i zezwoleń,
    • Nadzór nad budżetem i harmonogramem prac oraz egzekwowanie jego realizacji od wykonawców i firm zewnętrznych zgodnie ze standardami oraz dokumentacją,
    • Utrzymywanie przyjaznych relacji z partnerami biznesowymi zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz organizacji,
    • Przygotowywanie raportów finansowych oraz koordynacja dostaw inwestorskich.


    Twoje doświadczenie i umiejętności:


    • Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym (inżynier budownictwa, inżynier architekt),
    • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
    • Prawo jazdy kategorii B,
    • Uprawnienia budowlane - mile widziane,
    • Doświadczenie w realizacji projektów komercyjnych – mile widziane,
    • Zorganizowanie, samodyscyplina i sumienność,
    • Zadaniowe podejście do realizacji celów,
    • Znajomość języka angielskigo na poziomie średnio-zaawansowanym.



    Sprawdź podobne oferty pracy

    Lider Zespołu ds. Serwisu i Montażu

    Lider Zespołu ds. Serwisu i Montażu

    Nowa
    2 594 - 3 890 usd
    Talent Flow
    Dania
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    rysunek techniczny
    konstrukcje stalowe
    język angielski
    Nowa
    Kierownik robót

    Kierownik robót

    Nowa
    Eurovia Polska S.A.
    Gorzów Wielkopolski
    roboty budowlane
    Nowa
    Senior Process Engineer

    Senior Process Engineer

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    chemical engineering
    język angielski
    Nowa
    Monter Rusztowań

    Monter Rusztowań

    Nowa
    HR Business Partner Agnieszka Górska
    Kalisz
    prawo jazdy kat. B
    montaż rusztowań
    doświadczenie
    Nowa
    Inzynier budownictwa (Mistrz Produkcji)

    Inzynier budownictwa (Mistrz Produkcji)

    Nowa
    Goldbeck Comfort sp. z o.o.
    Toruń
    teamwork
    budownictwo
    zarządzanie brygadami
    Nowa