Oferty
Regionalny Kierownik Techniczny
Inżynieria

Regionalny Kierownik Techniczny

Gorzów Wielkopolski
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna
AmRest

AmRest

Zatrudniamy ponad 45 000 osób w 21 krajach na całym świecie. Jesteśmy globalną firmą, która kieruje się wspólnym celem i mocnym przekonaniem, że doskonałość naszych usług jest sposobem na zdobycie ludzkich serc. Działając od 1993 roku, jesteśmy obecnie jednym z największych operatorów restauracyjnych w Europie i ważnym graczem w sektorze gastronomicznym w Chinach. Od sushi po hamburgery, od tradycyjnych restauracji po marki wirtualne, naszym celem jest oferowanie naszym klientom na całym świecie wyjątkowej obsługi i nieodpartego smaku naszych produktów w przystępnych cenach.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

elastyczność

Współpraca z fimami

Mobilność

Uprawnienia SEP min. 1kV

prawo jazdy kat. B

Facility management

zarządzanie budżetem

zarządzanie czasem

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Twoje wyzwania:


  • Opieka nad prawidłowym utrzymaniem obiektów oraz wyposażenia w restauracji w podległym regionie (woj. Lubuskie oraz Zachodniopomorskie),
  • Bieżący kontakt z partnerami zewnętrznymi - organizowanie i koordynowanie współpracy, zarządzanie umowami z lokalnymi firmami serwisowymi, nadzór i kontrola jakości usług,
  • Organizacja konkursów ofert, negocjacje cenowe, zapewnienie kosztów obsługi zgodnych z warunkami panującymi na rynku usług,
  • Współpraca z działem Maintenance Helpdesk w procesie likwidacji usterek i zapewnienia funkcjonalności restauracji,
  • Współpraca z obsługą restauracji – zapewnienie pierwszej linii kontaktu w sytuacjach awaryjnych,
  • Przeprowadzanie szkoleń i kontroli restauracji w podległym regionie w zakresie utrzymania budynków i urządzeń,
  • Współpraca z działami firmy w projektach z zakresu Facility Management,
  • Zapewnianie wsparcia restauracji w zakresie bezpieczeństwa formalnego w obszarze utrzymania technicznego obiektów i instalacji (przeprowadzanie audytów, kontrola dokumentów poprzeglądowych i zaleceń).


Twoje doświadczenie i umiejętności:


  • Wykształcenie techniczne (mechanika, elektronika, elektryka, budownictwo lub energetyka),
  • Znajomość specyfiki problemów technicznych w budynkach biurowych i mieszkalnych, restauracjach lub centrach handlowych,
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie utrzymania technicznego budynków (Facility Management),
  • Uprawnienia SEP min. 1 kV,
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania i współpracy z firmami zewnętrznymi,
  • Ugruntowana wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania budżetem i kosztami,
  • Elastyczność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych,
  • Dobra znajomość języka angielskiego oraz MS Excel.


Nasza obietnica:


  • Samochód służbowy,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Premia roczna - do 20% rocznych zarobków brutto,
  • Ambitne i samodzielne zadania budujące cenne doświadczenie zawodowe,
  • Współpraca w zgranym zespole pięciu ekspertów,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w globalnej organizacji,
  • Spersonalizowany pakiet benefitów: zniżki do naszych kawiarni i restauracji, prywatna opieka medyczna, karta Multisport i wiele innych.

Sprawdź podobne oferty pracy

Technik Elektromechanik (K/M)

Nowa
Apleona Polska sp. z o.o.
Zielonki
elektromechanika
mechanika
budowa maszyn
Nowa

Elektryk w Zakładzie Energetycznym

Nowa
Arcelor Mittal Poland
Dąbrowa Górnicza
prawo jazdy kat. B
elektryka
Nowa

Project Engineer with electrical background

Nowa
ALTEN
Kraków
elektryka
ETAP
Dialux
Nowa

Kierownik Laboratorium Inżynierii Produktu

Nowa
BorgWarner eMobility Poland
Piastów
Efektywne zarządzanie zasobami laboratorium.
Nowa

Specjalista ds. compliance

Nowa
Dambat
Ożarów Mazowiecki
analityka
elektrotechnika
język angielski
Nowa