Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia
Jesteś urodzonym doradcą klienta?
Mamy dla Ciebie ofertę!
Jako konsultant_ ds. obsługi klienta, będziesz odpowiedzialn_ za obsługę zapytań klientów biznesowych dwoma kanałami wsparcia: telefonicznie oraz mailowo dla lidera branży systemów operacyjnych.
Oferujemy współpracę za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej.
Co Cię czeka, jeśli zaaplikujesz?
- Przeprowadzimy rozmowę wstępną - chętnie Cię poznamy!
- Sprawdzimy Twój poziom języka angielskiego oraz włoskiego.
- Zaprosimy Cię na rozmowę online z przedstawicielem operacji, gdzie sprawdzimy również Twoje umiejętności komputerowe i techniczne.
- Otrzymasz od nas informację zwrotną, bez względu na wynik rekrutacji.
Wymagania:
Obowiązkowe
- Dobra znajomość języka włoskiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2)
- Umiejętne posługiwanie się komputerem i systemem Windows 10
- Znajomość programów MS Office 365
- Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- Zainteresowanie technologią, produktami MS 365
Mile widziane
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Silne umiejętności wielozadaniowe i organizacyjne
Zakres zadań
- Obsługa telefoniczna oraz mailowa zapytań od klientów Microsoft
Korzyści
- Umowa zlecenie na rok
- Wynagrodzenie 38 PLN brutto za godzinę, również w czasie szkolenia
- Współpraca w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych - poszukujemy osób do współpracy na dłużej