Opis:
Szukamy osoby, która jest zorganizowana, dokładna i lubi pracę z dokumentami. Brzmi znajomo? Jeśli tak, to nie wahaj się i prześlij nam swoje CV!
Nasze wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość systemów CRM
- Zdolności analityczne i dokładność w prowadzeniu dokumentacji
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży IT
- Znajomość procesów generowania licencji i certyfikatów
- Znajomość procedur archiwizacji dokumentów
- Komunikatywny angielski – B2 lub wyższy
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, finanse)
Twoje zadania:
- Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży oraz realizacją zamówień
- Obsługa posprzedażowa klientów na rynku polskim oraz zagranicznym
- Przygotowanie oraz wysyłka dokumentów sprzedażowych w tym: faktur i certyfikatów
- Wystawianie licencji oraz subskrypcji
- Wprowadzanie danych do CRM oraz pozostałych baz danych
- Nadzór nad płatnościami za zrealizowaną sprzedaż
- Dbanie o poprawność danych w przygotowywanych oraz otrzymywanych dokumentach
- Archiwizacja dokumentów związanych z procesem sprzedaży
- Wsparcie innych działów
- Przygotowanie plików JPK i wysyłanie ich do biura księgowego
- Nadzorowanie i podział leadów sprzedażowych
- Przydzielanie dostępów pracownikom oraz partnerom (klientom) do narzędzi wspierających sprzedaż Axence
- Budowanie pozytywnej relacji z klientami
- Inne obowiązki z zakresu wsparcia sprzedaży i administracji zlecone przez bezpośredniego przełożonego