masz doświadczenie w pracy w agencji reklamowej i/lub dziale marketingu;
biegle posługujesz się pakietem MS Office;
interesujesz się trendami w branży reklamowej, social mediach, digitalu i nowych technologiach;
jesteś dokładny i potrafisz skutecznie organizować sobie pracę;
cenisz samodzielność i bierzesz odpowiedzialność za efekty swojej pracy.
Będziesz odpowiadać za:
wsparcie zespołu Client Service w bieżącej obsłudze wybranych Klientów agencji (koordynacja powstawania treści do social mediów, aktualizacje www, obsługa konkursów konsumenckich, współprace influencerskie etc.);
kontakt z podwykonawcami (research, wyceny, zlecanie i rozliczanie projektów);
wsparcie zespołu w zakresie pozyskiwania nowych Klientów i odpowiedzi na bieżące zapytania przetargowe.
Oferujemy:
pracę przy ciekawych projektach dla wiodących marek (m.in. Komputronik, Turek, Wyborowa, Ballantine’s, MultiSport, PayU);
biuro w centrum Mokotowa oraz możliwość pracy zdalnej i elastycznego dopasowania godzin;
wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia;
rodzaj umowy do uzgodnienia (umowa o pracę, zlecenie lub B2B);
pakiet benefitów, w tym m.in. prywatne ubezpieczenie zdrowotne, premie okolicznościowe czy słoik cukierków :)