Burson (daw. Hill & Knowlton) to globalny lider w dziedzinie komunikacji. Dzięki kreatywności wysoce wyspecjalizowanych zespołów oraz wiodącym w branży technologiom oferujemy naszym klientom nowatorskie podejście do zmiany sposobu budowania i ochrony reputacji. Wspieramy ich także we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań oraz procesie wychodzenia na pozycje liderów. Burson jest agencją działającą w ramach WPP (NYSE: WPP), grupy zajmującej się kreatywną transformacją. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bursonglobal.com
Opis stanowiska:
New Economy Practice to zespół specjalizujący się w kompleksowej komunikacji B2B i B2C dla innowatorów z sektora technologicznego, finansowego i fintech jak również dla dojrzałych startupów. Realizujemy kampanie, które wymagają znajomości najnowszych technologii, kreatywności oraz zrozumienia najnowszych trendów społecznych i biznesowych.
Poszukujemy osoby z doświadczeniem w tworzeniu treści oraz kontaktach z mediami. Jeśli pasjonują Cię nowinki z obszaru technologii, trendy biznesowe i kulisy tworzenia angażujących kampanii największych marek, chcesz rozwijać się w obszarze Public Relations, ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Oferujemy:
👉 Pracę w jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji PR w Polsce i na świecie (Agencja PR Roku 2023 wg. Media Marketing Polska)
👉 Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia
👉 Hybrydowy model pracy
👉 Dostęp do pakietu narzędzi generative AI (abonament na najnowsze wersje najpopularniejszych rozwiązań)
👉 Medicover
👉 Platformę benefitową z kafeterią (w tym Medicover Sport)
👉 Jasną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju w ramach globalnych i lokalnych szkoleń
👉 Wsparcie Twojego dobrostanu psychicznego.
👉 Pracę w nowoczesnym biurze w tętniącym życiem Centrum Praskim Koneser
👉5000-6000 PLN/mieś.
Zakres obowiązków:
⭐ Realizacja działań rzecz klientów z branży m.in. finanse, fintech, technologie (analiza treści medialnych, tworzenie tekstów, pomoc przy organizacji eventów, kontakt z podwykonawcami, zarządzanie treściami i kampaniami w social mediach)
⭐ Bieżąca analiza otoczenia medialnego, research
⭐ Budowanie relacji i współpraca z influencerami, dziennikarzami
⭐ Codzienny kontakt z klientami w zakresie bieżącej realizacji projektów
⭐ Przygotowywanie prezentacji
Nasze wymagania:
✔️ Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
✔️Minimum rok doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji / public relations (doświadczenie po stronie agencji PR będzie dodatkowym atutem)
✔️Doświadczenie w tworzeniu treści do mediów (tradycyjnych i online) lub na social media
✔️Umiejętność i łatwość tworzenia tekstów w języku polskim i angielskim
✔️Proaktywność
✔️Umiejętność analizowania informacji i wyciągania z nich wniosków
✔️Dobra znajomość rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem mediów biznesowych
✔️Zainteresowanie komunikacją i aktualnymi trendami, znajomość kanałów social media
✔️Dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B2)
Jak wygląda proces rekrutacji:
Poznaj swoich menadżerów:
· Magdalena Załubska-Król, dyrektor praktyki
· Agata Kwapień, Associate
W Burson różnorodność, równość i integracja to nie tylko wartości – to strategiczne imperatywy, budujące naszą przyszłość w branży opartej na sztuce rozumienia, współpracy i rozwijania relacji. Wierzymy, że różnorodność talentów gwarantuje odważne pomysły i konstruktywny dialog, wspiera innowacje i kreatywność. To właśnie ona pozwala nam na nieustanny rozwój i świadczenie usług najwyższej jakości.
Dowolna
Sprawdź podobne oferty pracy