Carrefour Polska to jedna z największych sieci supermarketów i hipermarketów w Polsce, oferująca szeroki wybór produktów spożywczych 🍏, kosmetyków 💄, elektroniki 📱 i artykułów codziennego użytku 🛒. Z ponad 900 sklepami w całym kraju 🇵🇱, Carrefour dba o to, aby klienci mieli łatwy dostęp do wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach 💰. Oprócz tradycyjnych zakupów stacjonarnych, Carrefour Polska umożliwia również zakupy online 💻, co jest wygodne i oszczędza czas. Sieć angażuje się także w inicjatywy ekologiczne 🌱 i społeczne 🤝, promujące zrównoważony rozwój i wspierając lokalne społeczności. Carrefour to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie! 😊
Menedżer ds. Promocji i Contentu w Dziale E-commerce
📌 Warszawa
Twoje zadania:
- analiza asortymentu oferowanego w ramach zakupów e-commerce,
- parametryzacja artykułów oraz przygotowywanie do sprzedaży (cena, opisy, zdjęcia),
- kontrola poziomu marży i stoku artykułów,
- zarządzanie zespołem Ekspertów ds. Asortymentu i Contentu,
- pozliczanie promocji wg ustaleń z dostawcami,
- pozyskiwanie atrakcyjnych ofert od dostawców,
- kreowanie akcji promocyjnych dedykowanych dla poszczególnych kanałów sprzedaży (sprzedaż własna / partnerstwa) oraz dla asortymentów (food/non food),
- kontakt z klientem zewnętrznym na potrzeby aktualizacji strony WEB (aktualizacja zdjęć, aktualizacja opisów),
- kontakt z działami rozwoju sprzedaży w celu aktualizacji produktów oferowanych do sprzedaży,
- kontrola nad zmianami w obszarze asortymentu w reakcji na ustalenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- kontrola procesu aktualizacji artykułów przeznaczonych do sprzedaży internetowej,
- przygotowywanie komunikacji marketingowej,
- przygotowywanie bannerów promocyjnych na strony przy współpracy z agencją,
- zarządzanie CMS - publikacja bannerów, ofert promocyjnych,
- podsumowanie wyników w ramach tygodnia/miesiąca,
- raportowanie do Grupy,
- rozwój asortymentu w ramach partnerstw,
- przygotowywanie zmian na stronie www mające na celu zwiększenia sprzedaży (mechanizmy promocyjne, akcje kuponowe),
- sugestia zmian na stronie www na podstawie analizy zachowania klientów,
- przygotowywanie strategii sprzedaży dla produktów food/non food.
Nasze wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- dwa lata doświadczenia w e-commerce,
- język angielski umożliwiający swobodną komunikację,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie w pracy na contencie produktowym i w marketingu,
- zaangażowanie w realizację założonego celu,
- samodzielność i kreatywność w działaniu,
- bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- umiejętność pracy w zespole.
Mamy dla Ciebie:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w zgranym zespole, gdzie stawiamy na codzienne wsparcie i wspólne rozwiązywanie wyzwań,
- elastyczny czas pracy - oparty na trybie hybrydowym,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- dynamiczne środowisko pracy i zespół nastawiony na współpracę,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.