Oferty
Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
Marketing

Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

Gdańsk
Rodzaj pracy
Freelance
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Analytics

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W Cube Group szukamy ekspertów biddable media do współpracy przy konkretnych zadaniach z obszaru programmatic. Oferujemy stałą, elastyczną współpracę do wspólnego ustalenia – w zależności od tego, ile czasu możesz poświęcić tygodniowo lub ad hoc. Poniżej znajdziesz listę kluczowych aspektów dla projektów, w które możesz się zaangażować .W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia 🙂 porozmawiajmy!


O projekcie:

  • pracujesz na dwóch platformach DSP: głównie w ramach Display & Video 360, w drugiej kolejności Adform,
  • działasz głównie w ramach kampanii Performance oraz kampanii wizerunkowych,
  • Klienci z różnych segmentów od finansów przez telekomunikację, e-commerce kończąc na Klientach medycznych,
  • współpracujesz przy projektach realizowanych z zewnętrznymi dostawcami technologicznymi.


SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

  • masz zaawansowaną wiedzę z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
  • masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)


OFERUJEMY:

  • elastyczną współpracę: pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz w oparciu o rozliczenie godzinowe lub projektowe na podstawie B2B lub umowy zlecenia,
  • możliwość podjęcia stałej współpracy w konkretnym wymiarze (do wspólnego ustalenia),
  • kontakt i bezpośrednią współpracę na projekcie pod okiem jednego, dedykowanego Eksperta Programmatic (kontakt z Klientem leży po naszej stronie).


Przebieg rekrutacji:

  1. Nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane zgłoszenia.
  2. Do wybranych osób odezwie się dział HR. W ramach wstępnej rozmowy sprawdzimy Twoje doświadczenie, dopytamy Cię o warunki współpracy oraz odpowiemy na Twoje pytania.
  3. Następnie spotkasz się z Liderem działu Programmatic, aby szczegółowo porozmawiać o możliwościach współpracy.
  4. Jeśli masz case studies, to chętnie się z nimi zapoznamy, jeśli nie masz, to sprawdzimy Twoje umiejętności prostym zadaniem.


Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. PPC (Reklam Płatnych) – Google Ads i inne

Nowa
6 000 - 8 500 pln
DQ-PP Sp. z o. o.
Szczecin
SEM
Google Ads
Google Analytics
Nowa

Performance Markerketing Specialist - Meta Ads & Google Ads

Nowa
7 500 - 11 000 pln
Time4ecommerce
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Facebook Ads
Google Ads
Nowa

SEO Lead (Programmatic SEO)

Nowa
13 000 - 16 000 pln
BOLD PL
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SEO
Programmatic SEO
SEO automation
Nowa

Marketing Specialist

Nowa
agencja kreatywna Od Kuchni
Warszawa
social media
Google Ads
multitasking
Nowa

Nastawiony na wyniki Mid Specjalista Meta ADS (Zdalnie)

Nowa
Agencja Reklamowa ROXART
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
SEM
Meta Ads
Nowa