• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańMarketingMarketingAutomation Manager
    Automation Manager
    new
    Marketing
    Dietly

    Automation Manager

    Dietly

    2 593 - 3 112 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    bazy danych

    Retool

    Make

    SQL

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Kim jesteśmy?

    Jesteśmy firmą należącą do Grupy Żabka, z genialnym planem zrewolucjonizowania rynku żywienia w Polsce. Ba, kiedyś myśleliśmy, że tylko cateringów dietetycznych, ale jak to się mówi - lecimy grubo, albo wcale. Nasza firma to przede wszystkim MasterLife CRM, czyli najbardziej rozbudowany system do zarządzania cateringiem dietetycznym w Polsce oraz Dietly.pl – nasz flagowy produkt i jednocześnie największy w Polsce marketplace, oferujący wybór ponad 400 cateringów dietetycznych. 


    Zadania:

    • Optymalizacja kluczowych procesów biznesowych poprzez automatyzację
    • Rozwój i udoskonalanie doświadczenia klientów B2C i B2B, tj. usprawnienie UX i wsparcie konwersji
    • Identyfikacja szans na rozwój, potrzeb i problemów klientów poprzez bliski kontakt z zespołami produktu, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta – rozumienie ich kontekstów biznesowych
    • Automatyzacja ścieżek konwersyjnych i retencyjnych: praca nad bazą klientów, automatyzacja ścieżek konwersji, budowa strategii, implementacja nowych rozwiązań
    • Bieżące monitorowanie wydajności rozwiązań, optymalizacja działań na podstawie celów i wskaźników KPI 
    • Praca z Dietly (marketplace B2B2C) oraz MasterlifeCRM (system dla cateringów)


    Pożądane umiejętności i doświadczenie:

    • Doświadczenie pracy w obszarze automation – znajomość narzędzi tj. Make, Retool, Zapier i/lub inne narzędzia low-code / no-code
    • Doświadczenie pracy przy bazach danych (SQL)
    • Doświadczenie w prowadzeniu testów A/B (i wyciąganie z nich wniosków)
    • Znajomość środowiska tech i głównych wskaźników biznesowo-marketingowych
    • Swobodne poruszanie się w ekosystemach web i mobile/app
    • Kompetencje miękkie - odpowiedzialność, goal-oriented, samodzielność i otwarta współpraca z partnerami biznesowymi, chęci do rozwoju i nauki


    Oferujemy:

    • współpracę na zasadach B2B,
    • widełki wynagrodzenia: 10-12k PLN netto + VAT (B2B),
    • benefity:
    • dofinansowanie do karty Multisport,
    • dofinansowanie do opieki medycznej LUXMED,
    • platforma EAP,
    • 26 płatnych dni wolnych w ciągu roku,
    • i oczywiście zniżka na catering dietetyczny ;)
    2 593 - 3 112 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Ekspert ds. Marketingu (hipersonalizacja)

    Ekspert ds. Marketingu (hipersonalizacja)

    Nowa
    Alior Bank SA
    Warszawa
    finanse
    social media
    Nowa
    Specjalista ds. produktów

    Specjalista ds. produktów

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Szczecin
    Microsoft Office
    Nowa
    ✨ Specjalista ds. marketingu ✨

    ✨ Specjalista ds. marketingu ✨

    Nowa
    AIC S.A.
    Pruszcz Gdański
    język angielski
    marketing
    copywriting
    Nowa
    PR Executive

    PR Executive

    Nowa
    24/7 Communication
    Warszawa
    PR/public relations
    copywriting
    public relation
    Nowa
    Marketing Operations Specialist

    Marketing Operations Specialist

    Nowa
    Altavia Kamikaze Sp. z o.o.
    Warszawa
    język angielski
    Nowa