• Oferty
  • Wszystkie ofertyOpoleSupportSpecjalista ds. obsługi klienta
    Specjalista ds. obsługi klienta
    Support
    E-NATIVE

    Specjalista ds. obsługi klienta

    E-NATIVE

    Opole
    1 296 - 1 556 USDBrutto miesięcznie - UZ
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    dobra organizacja pracy

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Cześć!

    Jesteśmy e-native.pl – naszą pasją jest nauczanie języka angielskiego, a misją – wspieranie naszych uczniów na drodze do biegłości językowej. Jako nowoczesna szkoła językowa, oferujemy wysokiej jakości kursy online z Native Speakerami, które pomagają naszym uczniom osiągać ich cele edukacyjne. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby, która z entuzjazmem dołączy do naszego zespołu i pomoże nam dbać o doskonałą obsługę naszych kursantów.


    Czym się będziesz zajmować?

    • ➡️ Udzielaniem wsparcia i pomocy naszym uczniom w zakresie korzystania z platformy edukacyjnej oraz zapisów na zajęcia.
    • ➡️ Odpowiadaniem na zapytania klientów – telefoniczne, mailowe oraz za pośrednictwem czatu, zapewniając najwyższą jakość obsługi.
    • ➡️ Pomaganiem w rozwiązywaniu problemów technicznych, które mogą pojawić się podczas korzystania z naszych kursów online.
    • ➡️ Nawiązywaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z kursantami, aby czuli się dobrze zaopiekowani na każdym etapie nauki.
    • ➡️ Przeprowadzaniem ankiet satysfakcji oraz zbieraniem opinii od klientów, aby stale podnosić jakość naszych usług.
    • ➡️ Współpracą z zespołem nauczycieli i administracją w celu usprawniania procesów związanych z obsługą klienta.


    Czego oczekujemy?

    • ✅ Doświadczenia w obsłudze klienta – lubisz pracować z ludźmi i potrafisz zapewnić im wyjątkową obsługę.
    • ✅ Umiejętności doskonałej organizacji pracy – zarządzanie wieloma zadaniami jednocześnie nie stanowi dla Ciebie problemu.
    • ✅ Samodzielności i odpowiedzialności – potrafisz podejmować decyzje i brać za nie pełną odpowiedzialność.
    • ✅ Mile widziana znajomość systemu CRM (Pipedrive) – ułatwi to zarządzanie relacjami z klientami i usprawni Twoją codzienną pracę.
    • ✅ Umiejętności słuchania i komunikowania się – potrafisz rozmawiać z ludźmi, zadawać trafne pytania i budować relacje.
    • ✅ Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
    • ✅ Entuzjazmu, pozytywnego nastawienia oraz chęci rozwoju zarówno dla siebie, jak i dla firmy.


    Co oferujemy?

    • 💰 Wynagrodzenie w wysokości od 5000 do 6000 zł brutto (w zależności od doświadczenia/umiejętności).
    • 🏖️ 26 płatnych dni urlopowych, bo wiemy, jak ważny jest odpoczynek.
    • 🎉 Dodatkowy dzień płatnego urlopu z okazji urodzin.
    • 🏠 Pracę zdalną z pełnym wyposażeniem (laptop, telefon, słuchawki).
    • 🗣️ Transparentność oraz regularny feedback, abyś mógł/mogła stale rozwijać swoje umiejętności.


    Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

    ✉️ Jeśli zainteresuje nas Twoje CV, otrzymasz od nas maila z krótkim zadaniem do wykonania.

    📲 Następnie zadzwonimy do Ciebie, aby omówić przygotowane przez Ciebie zadanie i poznać Cię bliżej, zadając kilka pytań dotyczących Twojej aplikacji.

    👩‍💻 Po tej rozmowie zaprosimy Cię na główną rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w pełni zdalnie na Google Meet/Zoom. Podczas spotkania będziesz miał za zadanie zaprezentować swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta.

    🫵 Po tym etapie zdecydujemy, z kim chcemy rozpocząć współpracę!

    📃 Jeśli to Ty będziesz naszym wybranym kandydatem/kandydatką – zadzwonimy do Ciebie, aby przekazać decyzję i potwierdzić warunki zatrudnienia. Jeśli nie zdecydujemy się na współpracę, otrzymasz od nas feedback w formie mailowej.

    1 296 - 1 556 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)

    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)

    Nowa
    ArcelorMittal
    Łódź
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język hiszpański
    język niemiecki
    język angielski
    Nowa
    Customer Support and Experience Manager

    Customer Support and Experience Manager

    Nowa
    PhoneHQ
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Problem solving
    empatia
    customer support
    Nowa
    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Nowa
    BN Consulting
    Gdańsk
    asana
    Miro
    WhatsApp
    Nowa
    Senior Event Producer

    Senior Event Producer

    Nowa
    Bespoke
    Warszawa
    prawo jazdy kat. B
    język angielski
    Nowa
    Customer Advisor with German

    Customer Advisor with German

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Kraków
    język niemiecki
    Nowa