Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going., Empik Bilety).
Miejsce pracy: Warszawa, Ul. Marszałkowska 104/122,00-017 Warszawa
Tryb pracy: hybrydowy, 4 dni praca z biura + 1 dzień home office
W tej roli będziesz odpowiadać, za:
- Wsparcie techniczne i odpowiedzialność za performance technologiczny kluczowych sprzedawców;
- Skalowanie rozwoju ofertowo-produktowego platformy marketplace i proaktywną pracę ze sprzedawcami;
- Poszukiwanie usprawnień technologicznych i procesowych w obszarze zarządzania ofertą marketplace;
- Realizację projektów i inicjatyw usprawniających proces dodawania produktów i ofert;
- Wykrywanie błędów technologicznych istniejących integracji i wdrażanie rozwiązań;
- Wsparcie w budowie, wdrażaniu i testowaniu nowych narzędzi poprawiających merchant experience.
Korzyści dla Ciebie:
- Biuro w Centrum Warszawy
- System premiowania
- Karta zniżkowa na produkty
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Konkursy z nagrodami
- Ubezpieczenie na życie
Nasze wymagania:
- Dobra znajomość platformy integracyjnej Baselinker;
- Doświadczenie w obsłudze platform e-commerce, np. IdoSell, PrestaShop, Shoper, WooCommerce;
- Znajomość procesów e-commerce;
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego;
- Obsługa programu Excel na poziomie średniozaawansowanym;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane:
- Znajomość systemu Mirakl;
- Rozszerzone zdolności analityczne z wykorzystaniem np. PowerBI, Python, Excel;
- Doświadczenie w pracy projektowej.