Koordynator ds. marketingu
Lokalizacja: Warszawa, Praca stacjonarna
Dla naszego klienta, hurtowni edukacyjno-językowej, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: Koordynator ds. marketingu.
(*Kandydacie, Twoja aplikacja zostanie przedstawiona naszemu klientowi tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. Podczas rozmowy z naszym rekruterem uzyskasz wszystkie informacje o firmie i stanowisku, które pozwolą Ci podjąć decyzję. Jako agencja wyłącznie pośredniczymy w rekrutacji, finalnym pracodawcą jest klient).
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej, w tym działań promocyjnych online i offline
- Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności produktów oraz marki
- Zarządzanie zespołem marketingowym oraz współpraca z działami sprzedaży
- Monitorowanie i analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych oraz raportowanie wyników
- Koordynowanie przygotowania materiałów marketingowych oraz treści na stronę internetową, media społecznościowe oraz działań z zakresu PR
- Organizowanie i zarządzanie wydarzeniami promocyjnymi, konferencjami i warsztatami
Wymagania:
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku w obszarze marketingu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość marketingu online oraz offline
- Umiejętność przygotowywania kampanii marketingowych
- Doświadczenie w zakresie analizowania i raportowania efektywności działań marketingowych
- Inicjowanie i rekomendowanie nowych działań marketingowych
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie zgodne z kompetencjami zatrudnionej osoby
- Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna)
- Służbowe narzędzia pracy (telefon, laptop)
- Rozwojowe stanowisko z ciekawym zakresem obowiązków