Zakres Obowiązków:
- realizowanie zamówień klientów (krajowych oraz zagranicznych) poprzez wprowadzanie zamówień do systemu oraz potwierdzanie klientom terminów dostaw oraz dostępności towaru poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
- wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży,
- obsługa systemu ERP w obszarach sprzedaży i gospodarki magazynowej,
- utrzymywanie kontaktów z klientami w zakresie realizacji bieżących zamówień i odpowiedzi na zapytania oraz dbanie o wzajemne relacje,
- współpraca z działem handlowym.
Czego oczekujemy:
Szukamy osoby skrupulatnej i zorganizowanej, która czerpie satysfakcję ze współpracy z klientem. Ważna jest tutaj dobra organizacja pracy, ale również otwarta osobowość i komunikatywność, które pozwolą na budowanie relacji z naszymi klientami. Potrzebujemy kogoś kto z jednej strony sumiennie uzupełni dane systemowe, ale również zadzwoni do klienta i wyjaśni szczegóły naszego procesu obsługi klienta. Jeśli natomiast mówimy o konkretnych kompetencjach potrzebnych na tym stanowisku, to oczekujemy :
- doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie produkcyjnej,
- doświadczenie w telefonicznej, mailowej lub bezpośredniej obsłudze klienta,
- doświadczenia w pracy z systemem ERP (pracujemy na systemie Impuls Evo BPSC, więc jego znajomość będzie dodatkowym atutem),
- sprawnej i samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność zarządzania priorytetami w wymagających sytuacjach
- skrupulatności i sumienności w wykonywaniu powierzonych czynności,
- znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- wysokiej kultury osobistej i komunikatywności pozwalającej na budowanie trwałych relacji biznesowych,
- znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiającej swobodny kontakt z klientami biznesowymi,
- dużym atutem będzie znajomość języka niemieckiego.
Co my możemy zaoferować Tobie:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w firmie o ugruntowanej pozycji - działamy na rynku już od ponad 20 lat,
- wsparcie ze strony doświadczonego i mocnego merytorycznie zespołu,
- aktywny udział w procesie obsługi klienta,
- ciekawą pracę w polskiej firmie, rozwijającej swój biznes również na rynkach zagranicznych,
- atmosferę współpracy i wiele wyzwań, dzięki którym każdy dzień w pracy będzie wymagający, ale też satysfakcjonujący,
- atrakcyjne środowisko pracy w nowym biurze - nowoczesny, a zarazem industrialny wystrój, przestronne pokoje, komfortowe sale spotkań, przytulna przestrzeń kuchenna z jadalnią i tarasem.
Jeśli natomiast chodzi o standardowe benefity, możemy zaproponować:
- możliwość wykupienia pakietu medycznego, grupowego ubezpieczenia czy karty multisport na preferencyjnych warunkach,
- możliwość pracy zdalnej 4 dni w miesiącu oraz workation 2 tyg w roku,
- grupowe lekcje języka angielskiego z native speakerem,
- dodatkowy dzień wolny na spędzenie czasu z bliskimi.